2. časť

3 1 0
                                    

Niekto ma chytil za boky a pridal sa ku mne. Hmm tá vôňa bola priam na zožratie. Otočila som sa tvárou k nemu a uvidela jedneho z dvojičiek. Úsmev mi trochu poklesol ale hneď sa vrátil späť keď som si všimla ako pozerá ten s pircingom v pere. Ruky zatínal v päsť. Ohh poloboh. Chlap s ktorým som tancovala sa mi predstavil ako Marco. Chcela som sa ísť napiť niečoho tvrdého ale Marco ma potiahol za ruku a zakričal že pôjde on. Obzrela som sa za čiernovlasym ale neuvidela som ho. Začala som sa obzerať keď som ho uvidela pri Marcovi. Marco po pár minútach prišiel a povedal mi ze už musí ísť. Nechápala som. Vypila som celý obsah poháru a vyhodila pohár. Porozhliadla som sa či uvidím Jasmin no nikde som ju nevidela. Išla som k baru a objednala som si. Pila som si svoj nápoj a pozorovala som barmana ako sa šikovne hýbe za barom keď som zacitila ako sa niečo vedľa mňa pohlo, uvidela som toho čiernovlasého chlapa a otočila sa naspäť k barmanovi.
,,Ja som Brandon.''
,,A mňa to nezaujíma.''
Prvý krok zvládam. Nezaujatosť.
,,Keď ti tiekly slinky to tak nevyzeralo.''
,,Oh ty si si myslel že sa pozerám na teba? Za tebou bol dosť sexy chlap.''
,,Ale nehraj sa maličká vlhneš už len pri pohlade na mňa.''
Bola to pravda ale musela som hrať podľa mojich pravidiel. Aby po mne túžil ako nikdy po nikom. To je moja hra.
,,Zlatko nemáš moc vysoké sebavedomie? Prepáč ale nie si môj typ.''
,,A kto je tvoj typ? Marco alebo jeho brat? Veď ani nevieš ktorý je ktorý.''
,,A nie je to jedno? Obaja sú sexy.'' Druhý krok. Priviesť k žiarlivosti. Už som videla ako sa mu vytvára žila na čele. Bude sranda.
,,Môžem vedieť tvoje meno?''
Asi sa snaží ukľudniť.
,,Som Kate. Teší ma.''
,,No to určite.'' Zamrmlal si popod nos ale ja som ho počula. Heh. Brandon zavolal barmana ktorý sa na mňa sladko usmial a ja späť naňho.

Ľadové srdceWhere stories live. Discover now