~חלק VII- הכול כרגיל~

18 1 0
                                    

וונדי המחויכת עזבה את השיחה העליונה והלכה לדרכה במסדרון שממול. "ברכות לך, גברתי" קראה לעברה ברטה, "שלום גם לך, ברטה אהובה" השיבה לה וונדי וקדה לה קלת בנימוס "ומהי הסיבה שאת קורנת בשעה זאת?" שאלה ברטה. "אוו תסמכי עליי. בדיוק ברגע שהכול נראה רגוע, דווקא ברגע הזה צריכים להיות הכי פחות רגועים." היא הפנתה את ראשה של ברטה אל עבר קצה המסדרון והלכה לדרכה. ברטה התקדמה בצעדים איטיים תוך כדי מחשבה על דבריה של וונדי- "בדיוק ברגע שהכול נראה רגוע, דווקא ברגע הזה צריכים להיות הכי פחות רגועים" המשפט חלחל בראשה של ברטה כאשר נעצרה בקצה המסדרון לשמע קולות שיחה.

"אז סיכמנו," אמר ניקולס, "ניתן לאנג'ליק שבוע למצוא את הנסיך ולהשיבו" השאר שתקו. שתיקה כהסכמה. ובכך, ישיבת הגופים המרכזיים שבארמון קולינווד הסתיימה. אנשי הגופים הגבוהים של הארמון קמו, ועזבו את האולם המרכזי.

"ניתן לאנג'ליק שבוע" החלה ברטה להגיד לעצמה, "אוכל רק לדמיין מה אנשי הגוף הגדולים של הארמון יעשו ואיך יפעלו אם אנג'ל לא תביא הנה את ברנבס, אבל.. ברנבס.. מת.." גופה של ברטה החליק במורד הקיר מאחוריה הקשיבה לשיחה במסווה. "לא, זה לא הזמן להרים ידיים. עליי להזהיר את המלכה." סיכמה בינה לבין עצמה ומיהרה לחדר המלכותי.

"הוד מעלתך!" התפרצה ברטה לחדר השינה המלכותי. וילונות החלון השבור שבחדר התנופפו לנשיבות הרוח. ברטה הביטה ברסיסי הזכוכית שהותירה אחריה לילי במפגש המלבב שארע מוקדם יותר, "אנג'ל את כאן?" החלה ברטה לשאול ולהיכנס לפאניקה במקצת, "זה לא הזמן למשחקים א.." ברטה קטעה של מילותיה לשמע קולות הבאות מן ארונה של אנג'ליק. "ה.. המלכה? את כאן?" ברטה התקרבה בצעדים איטיים ובחשש אל הארון, הקולות התעצמו והתעצמו עם צעדיה של ברטה. היא אחזה בידה הרועדת את ידית הארון ולקחה נשימה עמוקה. הדלת נפתחה עט עט ופעימות ליבה של ברטה התעצמו עם כל שניה שעברה.

           ברטה יקירה.

            את בודאוי כאן על מנת להתריע לי אודות הפגישה שהקים הבחור המסתורי שבקצה השולחן,                    ואינני טועה-

               אך דעינה, ברטה יקרה, הבחור המסתורי הינה חברתי היקרה אנורה כך שאין לך כל סיבה                               לדאגה.

                קפצתי לביקור אצל שכני הקרובים-רחוקים באנגליה.

                 אם אינני טועה, החשבון ביננו נשאר פתוח. 

                  השארתי לך- ברטי יקירה, את התפקיד להסוות את העובדה ש"המלכה בסידורים" היות ואת,                      בצעירותך היית ממקימות התיאטרון המקומי ואם אינני טועה- את ברטה, היית השחקנית                              הראשית ברוב ההצגות כבר מלפני 70 שנה. 

                   השארתי לך בנוסף את כדור הבדולח שלי היות ואני מודעת להיותך דאגנית יתר על המידה.                           את מוזמנת לצפות בי ובמעשי בכל רגע נתון.

אנג'ליק הניחה את המסר המגולגל והחתום בחותם המלכותי בארונה, סגרה אותו באיטיות והחלה להתארגן לפגישה. פגישה זו תהיה קצרה ונקודתית- 

"כן זה שום דבר ברטה תחזרי לעיסוקייך... היא לא יודעת עם מי היא התעסקה הילדה הזאת!" 

"עכשיו הזמן שלך לשלם ילדה. נבקר את מאמי ופאפי שלך בארמונם ונראה אם תגיבי באותה הדרך" אמרה אנג'ליק לעצמה. היא עטפה חתיכות זכוכית בבדים שמצאה בארון ודחסה בבגדיה שלה המרהיבים במלכותיותם והחלה לצאת בדרכה אל הארמון המלכותי של ממלכת אנגליה.

אהבה בין שיני הערפדWhere stories live. Discover now