3.

253 17 16
                                    

Reggel (legnagyobb bánatomra ) ki kellet keljek az ágyból. Lassan az ablakhoz sétáltam és elhúztam a sötétítőt,hogy valamennyi fény is legyen a szóban. Ez után a fürdő lett a következő célpontom. Lezuhanyoztam,majd megcsináltam a szokásos dolgokat,pl.fogmosás ,fésülködés stb.
Mikor már minden dolgomat elintéztem lesétáltam a konyhába. Apa ilyenkor már sajnos mennie kell,szóval ő nem volt ott a konyhában. De legnagyobb meglepetésemre Anya nem volt egyedül.
az új szomszéd asszonnyal beszélt. Úgy látszott nagyon jól kijönnek egymással.
Úgy gondoltam én is beszállok a beszélgetésbe.
-Jó reggelt- Öleltem meg anyát és mosolyogtam rá a vendégünkre,aki ezt viszonozta is. Majd leültem az asztalhoz.
-Egyébként Ati nagyon kedvel!- Mondta hirtelen a nő. Meglepettségemben azt sem tudtam ,hogy hova nézzek.
-De nehogy elmond ,hogy ezt elmondtam neked!
-Nem,dehogy mondom!-
-Mikor haza értünk egyfolytában csak rólad beszélt.-mondta mosolyogva a nő. Az én fejem meg egy paradicsomhoz hasonlított.
-Öhm..örülök ,hogy kedvel. De szerintem én most felmegyek a szobámba. -Ezzel a mondatommal búcsúzva el is indultam az emelet felé ,mikor a szobámba értem ,lefeküdtem az ágyra ,majd a telefonomat a kezembe vettem. Ahogy az értesítéseket néztem egyen megakadt a szemem.
*paulsonati bekövettet*
*paulsonati üzenetet szeretne küldeni neked*
Visszakövetem ,majd megnéztem az üzenetét

Paulsonati
Szia ! :-)

Neagui_Laura
Öhm ,szia

Paulsonati
Hogy vagy?

Neagui_laura
Jól vagyok,köszönöm.
Te?

Izgatottan vártam az üzenetét ,de semmi.
Nem írt vissza.. letettem a telefonom ,majd elmentem fogat mosni meg úgy rendbe szedni magam. Mikor kész lettem akkor kiválasztottam a mai ruhámat. Ez egy kék farmer nadrág ,hozzá meg egy fekete pulcsit

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 17, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Szomszéd srác P.S.FFWhere stories live. Discover now