Nihayet! Aylar sonra Elena'yı yeniden görücem. Onu çok özledim... Gerçi o farkında bile değil. Ama bir gün... Evet bir gün ona olan aşkımı ilan edicem... Şimdi böbürlenmek gibi olmasında benim gibi taş birine de hayır dermi bilemem. Evet öyle. Aslında daha önce çok teklif aldım ama hiç biri arzuladığım kız değildi.
-Naber deli !!!
Evet. Elena beni ilk gördüğünde bunu dedi... Aslında bu söze alıştım. Yani alınmıyorum. Zaten kötü bir anlamda değil. Derslerim çok iyi. Gayet zeki bir çocuğum. Ama bazen hareketlerim ve tavrımdan dolayı arkadaşlarım bana öyle diyor. "Zeka fazla geliyo. Deliriyo işte napsın." diyolar. Beni seven daha çok kız var. Yan sınıftan Chloe adında bir kız. İkimizde bilim klubündeyiz. Bana abayı yakmış. Ama kızı görmen lazım öyle böyle değil. Yani bi suratına bak, "Ayy götüm." dersin. Şimdi abartıyo falan dersiniz de. Hiçte öyle değil. Neyse biz konumuzdan sapmayalım. Ee ne diyodum? He hatırladım. Okulun ilk günü herkes bahçede falan... Hocalar bişeyler diyo. Kimse dinlemiyo da neyse. Neyse sınıfa çıktık. Çıkar çıkmaz sanki dünya başıma yıkıldı. Elena James' le çıkıyormuş!!! Resmen yıkoldım. Neyse daha öncekiler gibi ayırırım ben onları. Ama şimdi bakınca baya samimiler. Böyle el ele tutuşmalar... Yok efendim canımlı cicimli konuşmalar... Sinir oldum. Okul sonuna kadar keyfim yoktu. Böyle ölü gibi gezdim okulda.
Amaan boşver canım! Keyfimi bozmaya deymez. Elena'nın şimdiye kadar kaç ciddi ilşkisi olduki? Ama şimdi bu benimde işime gelmez. Neden? Çünkü benimlede ciddi bi ilişki yaşamazsa? Bunları düşünürken okul bitiverdi. Eve gelince yatağıma iki seksen uzandım. Uyuyakalmışım, şöyle bi 2 saat falan uyumuşum. Akşam yemeği vakti geldi. İştahım yoktu pek bişey yemedim. Yemekten sonra bilgisayar başına oturdum. Böyle bi facebook bi twitter falan gezdim. Okuldan gelince uyuduğumdan pek uykum yoktu. Annemler çoktan uyumuştu. Gece 4'e kadar uyanıktım. Ve 3 saat sonra okula gidecektim! Hemen uyumaya karar verdim. Uykum yine gelmedi. Elime bi kitap aldım. 30-40 sayfa falan okudum. İçim geçmiş uyuyakaldım.
"Eyvah! Alarmı duymamışım! Öfff... Okulun 2. günü okula geç gitmeyi başaran mal Bratt."
Evet okula geç kaldım. Neyse en azından 2. derse yetiştim. Zaten ders işlediğimiz yoktu. Daha sonra bişey farkettim. Adam okula gelmemişti. Ha "Adam kim?" diceksiniz. Adam benim kankam olur. Herbişeyimiz birlikte olur. Hiç sahip olmadığım kardeşim gibi. Gerçi Leo ve Lily adında iki kardeşim var. İkisi ikiz ve ikisi birbirinden beter. Ha bide yaramazlıklarını anneme ispiyonlayamıyorum. Çünkü annemin yanında melek gibiler. Ne zaman annem gitse melekken kelek oluveriyorlar. Zaten biriyle uğraşmak yeterince zor. İkisi birden öldürüyo beni. Böle kafalarını alıp "Dank" diye tokuştursam... Hani annemin gözünde melekler ya. Yaramazlık yapıyolar. Onlara bağırınca annem geliyo. Ağlama taklidi yapıyolar. Ama öyle bi taklitki Sanırsın Oscar'lı oyuncu. E haliyle annemde bana kızıyor.
Adam yokken ben napıcam? Neyse öğle yemeğinde bi bahane bulup eve dönerim. Ama en azından beni mutlu edicek bi haber var. James Elena'yı eski sevgilisi Ashly'yi kıskandırmak için kullanıyormuş. Vay pis herif vay... Öyle taş bi kızı sen nasıl kullanırsın hayvan? Gerçi Elena bana kaldı. Ama üzgün olduğu için ona yavşamam. Yani en azından bi teselli ediyim falan. Sonra nolcaksa olur.
Oo öğlen yemeği! Anneme bi bahane bulup okula gitmicem demiştim ya. Gitmedim işte. Öyle evde mal mal televizyon izliyodum. Sonra pc başına falan geçtim.
Öff zaman bi türlü geçmedi. Okulamı gideydim. Neyse boşver. Düşüncesi bile kötü.
Bir kaç saat sonra okuldan çıkan arkadaşlarımı gördüm. Aradım ama Elena yoktu. Herkes geçtikten sonra en arkadan biri geldi. Evet evet. Elena'ydı bu. Çok üzgün görünüyordu. Dışarı çıktım. Öylesine geçiyormuş gibi yaptım.
-Meraba Elena naber?
-Çok kötüyüm Bratt. Moralim çok bozuk, diyip boynuma sarıldı. Çok heyecanlandım. Tam sırasıydı. Ama yapamazdım. Elena'nın bu halinden yararlanamazdım. Evet aşığım ama odun değilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Aşkım
Teen FictionMerhaba ben Bratt. Arkadaşlarım bana deli Bratt derler. Biliyorum biraz aşağılayıcı. Fakat ben takmıyorum. Beni ilgilendiren tek şey Elena. Ondan söz etmedim sanırım. Elena benim çocukluk aşkım. Ve bu kitapta ona olan aşkımı ve bu aşk yüzünden başım...