TWICE, 9 üyeden oluşan bir kız grubudur. 20 Ekim 2015'te debut yapan grup Sixteen adlı show programı ile bir araya gelmiştir. TWICE ajansı JYP Entertainment bünyesinde faaliyet göstermektedir.
TWICE Üyelerinin İsimleri: Jihyo, Nayeon, Sana, Momo, Dahyun, Tzuyu, Jeongyeon, Mina ve Chaeyoung.
Twice Fandom Adı: Once
Twice Fandom Adının Anlamı: Once&Twice, Bir kere ve sonra iki kere anlamına geliyor.
Twice Resmi Fan Rengi: Şeftali & Neon Pembe
Twice Resmi Hesapları:
Twitter: @JYPETWICE
Instagram: @twicetagram
Facebook: JYPETWICE
Youtube: Twice
Fan Cafe: TWICE9
vLive: Twice channel
Sahne Name: Jihyo (지효)Gerçek Name: Park Ji Soo (박지수) / yasal olarak Park Ji Hyo (박지효) ile değişti.
Uğruğu: Koreli
Pozisyon: Lider, Ana Vokal
Doğum Günü: 1 Şubat 1997
Burcu: Kova
Boyu: 162 cm
Kilosu: 56 kg
Kan Grubu: O
Jihyo Hakkında:
- Guri, Gyeonggi-do doğumlu.
- Jihyo’nun gerçek adı Park Jisoo. Adını Sixteen’den önce Park Jihyo olarak değiştirdi.
- Çocuk oyunculuk için Junior Naver yarışmasında 2. olurken üçüncü sınıf öğrencisiyken JYP stajyeri oldu.
- En çok eğitim gören iki üyeden biri. Jihyo tam 10 yıl boyunca eğitim gördü.- Üyeler arasındaki gizli oylama sonucu grubun lideri seçildi.
- Jihyo’nun en sevdiği renk kırmızı.
- Çiğ et yemeklerini yiyemiyor.
- Ananas alerjisi var. Eğer ananas yerse boğazında kaşıntı yapıyor.
- Hobileri: Webde takılmakve webtoon okumak
- Jihyo çok yönlü biri.
- miss A’nın “Only You” MV’sinde oynadı.
- Yurtta, Jihyo, Nayeon, Sana ve Mina ile en büyük odayı paylaşıyor.
- Jihyo’nun İdeal Tipi: “Gerçek benliğimi gösterebileceğim biri; onunlayken en rahat olabileceğim biri. ”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KPOP İDOL/GRUP TANITIMLARI
FanfictionKpop Idol ve Grup'ları tanıtmak için yapılmış bir kitaptır neredeyse her grubu yapmaya çalışacağım iyi okumalar💖