თავი 9

1.6K 127 38
                                    

იუნგი- წარმოგიდგენია ერთი თვე მომცა რომ თავი შევაყვარო.

იუნგი მისაღებ ოთახში ბოლთას ცემს და თან ჯონგუკს უყვება ჯიმინთან მომხდარ ამბავს.

ჯონგუგი- ხო როგორც ჩანს მეგობრები ერთმანეთს გვანან.

იუნგი- რას გულისხომობ?

ჯონგუკი- თეჰიონს ვგულოსხმობ. ყველანაირად ვცდილობ დავუახლოვდე რადგან ძალიან მომწონს ის კი ყოველ ჯერზე თავიდან მიცილებს წარმოგიდგენია ვინ მოიცილებს ჩემსავით სიმპატიურ ბიჭს (მეორე ჯინი🤣).

იუნგი- თეჰიონზე არ ვიცი რა გითხრა მაგრამ ჯიმინი რომ ერთ თვეში ჩემი გახდება ნამდვილად ვიცი.

დანამდვილებით ამბობს იუნგი და მოცინარ ჯონგუკს უყურებს.

იუნგი- ნუ იცინი ჯონგუკ თორემ ჩემი ხელით მოგკლავ.

ჯინგუკი- კარგი ჰიონ ნუ ბრაზობ. წარმატებებს გისურვებ შენს სატრფოსთან მე წავედი თეჰიონი უნდა შევხვდე რამენაირად.

ჯინგუკი იუნგის მხარზე ხელს ურტყამს და მიდის.

__________

ერთი თვის განმავლობაში იუნგი ყველანაირად ცდილობდა ჯიმინის შებმას. ყვავილებს ჩუქნიდა ხოლმე თუ გაუმართლებდა და ჯიმინი კარგ ხასიათზე დახვდებოდა მაშინ ის ყვავილებს სიამოვნებით იღებდა თუ არა და ეს ყვავილები იუნგის თავს ამშვენებდა.

იუნგი შურით კინაღამ გასკდა როცა გაიგო რომ ჯინგუკი და თეჰიონი ერთად იყვნენ. ჯონგუკი დასცინოდა იუნგის რომ მან ჯერ კიდევ ვერ შეძლო ჯიმინის მოხიბვლა.

ამ დროს კი ჯიმინი კარგად ხალისობდა იუნგის ყოველ ცდაზე რომ მისთვის თავი შეეყვარებინა. სინამდვილეში ჯიმინს იუნგი დიდი ხანია რაც უყვარს მაგრამ მოსწონს თუ როგორ ცდილობსს მინი მის შებმას. ჯიმინი ძალიან გახარებულია თეჰიონის და ჯონგუკის ამბავით. და ერთი სული აქვს თუ როდის ეტყვის იუნგის მისი გრძნობების შესახებ მაგრამ ჯერ კიდევ უნდა გაერთოს იუნგის მცდელობებით.

___________

შეთანხმების დადებიდან ერთი თვის თავზე იუნგი ჯიმინს სახლში აკითხავს და სადღაც მიყვას. ჯიმინი მთელი გზა კითხულობს თუ სად მიდიან მაგრამ იუნგისგან პასუხი არ არის.

როგორც იქნა მანქანა გაჩერდა.
იუნგი მანქანიდან გადავიდა მას ჯიმინივ მიყვა.

ჯიმინი- აქ რატიომ მომიყვანე იუნგი?

იუნგი-  ჯიმინ პასუხს ველოდები თუ კის მეტყვი მაშინ სიხარულით მოვკვდები თუ არას მეტყვი მაშინ ამ კლდიდან გადავხტები და მოვკვდები აბა მიდი გელოდებ.

ჯიმინი-  მე რომ არც ერთი ვარიანტი არ მაწყობს რადგან ორივე შემთხვევაში შენი დაკარგვა მომიწევს მე კი არ მინდა შენი დაკარგვა მინ იუნგი.

იუნგი- ანუ?

ჯიმინი- მიყვარხარ მინ იუნგი და არ მინდა შენი დაკარგვა.

და ჯიმინი იუნგის ტუჩებს ეწაფება.

იუნგი- მეც მიყვარხარ პარკ ჯიმინ.

დ ა ს ა ს რ უ ლ ი

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ჩემი პირველი ფიკიც დასრულდა 🎉

პირველ რიგში ბოდიში დაგვაიანებისთვის.

იმედია მოგეწონათ ეს თავი
გპირდებით ახალი ფიკით მალე დაგიბრუნდებით მადლობა ყველას ვინც ამ ფიკს კითხულობდა

მიყვარხართ❤❤

Instagram Where stories live. Discover now