𝒑𝒂𝒓𝒕 𝒔𝒊𝒙 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒉𝒐𝒘𝒆𝒓

1.3K 28 4
                                    

𝐎𝐤𝐚𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐧𝐨𝐰 𝐢𝐦𝐦𝐚 𝐭𝐫𝐲 𝐭𝐨 𝐰𝐢𝐫𝐭𝐞 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐢 𝐩𝐨𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐨𝐧𝐞 𝐢 𝐚𝐦 𝐬𝐨 𝐬𝐨 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐢 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝒔𝐨 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐩𝐨𝐬𝐭 𝐢𝐭 𝐢 𝐰𝐚𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐮𝐟𝐟 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐢 𝐠𝐨𝐭 𝐨𝐟𝐟 𝐭𝐫𝐚𝐜𝐤 𝒃𝒖𝒕 𝒏𝒐𝒘 𝒘𝒆 𝒂𝒓𝒆 𝒐𝒏 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍 𝒔𝒐 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒊 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒎𝒂𝒚𝒃𝒆 𝒑𝒐𝒔𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒏𝒆𝒙𝒕 𝒐𝒏𝒆 𝒔𝒐𝒐𝒏 𝒊 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝒃𝒖𝒕 𝒂𝒏𝒚𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒚𝒆𝒂 𝒏𝒐𝒘 𝒍𝒆𝒕'𝒔 𝒈𝒆𝒕 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒐𝒐𝒌!

your pov

𝑰 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒐 𝒓𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒊 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒘𝒉𝒚 𝒊 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒚𝒆𝒔. 𝑰 𝒓𝒂𝒏 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒐𝒐𝒓 𝒔𝒉𝒖𝒕 𝒍𝒐𝒖𝒅 𝒕𝒉𝒐 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒇𝒊𝒏𝒅 𝒎𝒚 𝒄𝒍𝒐𝒕𝒉𝒆𝒔 𝒇𝒂𝒔𝒕 𝒔𝒐 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒊 𝒄𝒂𝒏 𝒈𝒐 𝒆𝒂𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒈𝒐 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒊𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒓𝒐𝒐𝒎 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒂𝒕𝒄𝒉 𝒕𝒗. 𝑰 𝒇𝒊𝒏𝒅 𝒎𝒚 𝒄𝒍𝒐𝒕𝒉𝒆𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒑𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒐𝒏 𝒖𝒏𝒕𝒊𝒍 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒃𝒐𝒕𝒉 𝒘𝒂𝒍𝒌 𝒊𝒏 𝒐𝒏 𝒎𝒆. "𝐺𝐸𝑇 𝑂𝑈𝑇 𝑌𝑂𝑈 𝑇𝑊𝑂!!!" 𝑰 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒃𝒐𝒕𝒉 𝒕𝒖𝒓𝒏𝒆𝒅 𝒓𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒐𝒕 𝒐𝒖𝒕 𝒒𝒖𝒊𝒄𝒌. 𝐃𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐧𝐨𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐨𝐰 𝐭𝐨 𝐤𝐧𝐨𝐜𝐤 𝐨𝐫 𝐰𝐡𝐚𝐭! 𝐢 𝐪𝐮𝐢𝐜𝐤𝐥𝐲 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐨𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐆𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐊𝐢𝐥𝐥𝐮𝐚 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐝𝐫𝐞𝐬𝐬 𝐮𝐩 𝐬𝐨 𝐰𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧𝐬𝐭𝐚𝐫𝐢𝐬 𝒂𝒏𝒅 𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒐𝒐𝒅 𝒘𝒂𝒔 𝒂𝒍𝒓𝒆𝒂𝒅𝒚 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒚. 𝑾𝒆 𝒔𝒂𝒕 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒆𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒒𝒖𝒊𝒕𝒆 𝒘𝒉𝒊𝒄𝒉 𝒊 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒘𝒆 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒕𝒂𝒍𝒌 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒘𝒆 𝒂𝒓𝒆 𝒆𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒏𝒐𝒕 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒆𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒂 𝒎𝒐𝒖𝒕𝒉𝒇𝒖𝒍 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒎𝒂𝒚𝒃𝒆. 𝑾𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒊 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒎𝒚𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒐𝒚𝒔 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒓𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒈𝒆𝒕 𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒍𝒐𝒐𝒌 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒎. "𝒀/𝒏 𝒂𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒐𝒌𝒂𝒚?" 𝑮𝒐𝒏 𝒂𝒔𝒌𝒆𝒅 𝒎𝒆 𝒊 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒔𝒂𝒚 𝒂𝒏𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒊 𝒈𝒐𝒕 𝒍𝒐𝒔𝒕 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒎𝒚 𝒎𝒊𝒏𝒅. "𝒀/𝒏 𝒘𝒆 𝒂𝒓𝒆 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒎𝒆𝒆𝒕 𝒖𝒑 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒂 𝒐𝒍𝒅 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅 𝒘𝒉𝒊𝒄𝒉 𝒊𝒔 𝒂 𝒈𝒊𝒓𝒍 𝒂𝒏𝒅 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒌𝒆𝒆𝒑 𝒔𝒂𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒉𝒆 𝒊𝒔 𝒉𝒐𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒂𝒓𝒆 𝒌𝒊𝒏𝒅𝒂 𝒏𝒐𝒕 𝒍𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒂 𝒌𝒏𝒐𝒘?" 𝑲𝒊𝒍𝒍𝒖𝒂 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒘𝒉𝒊𝒄𝒉 𝒊 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒂𝒗𝒆 𝒉𝒊𝒎 𝒂 𝒅𝒆𝒂𝒕𝒉 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒆. "𝑲𝒊𝒍𝒍𝒖𝒂. 𝑮𝒐𝒏. 𝑫𝒐 𝒂𝒏𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒌𝒊𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑." 𝑰 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒊𝒏 𝒎𝒚 𝒅𝒆𝒆𝒑 𝒗𝒐𝒊𝒄𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒊𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒂 𝒘𝒂𝒓𝒏𝒊𝒏𝒈 "𝑰 𝒘𝒂𝒔 𝒋𝒐𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒀/𝒏!" 𝑲𝒊𝒍𝒍𝒖𝒂 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒂𝒔 𝒊𝒇 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒉𝒊𝒔 𝒍𝒂𝒔𝒕 𝒕𝒊𝒎𝒆. 𝑰 𝒈𝒐𝒕 𝒖𝒑 𝒂𝒏𝒅 𝒌𝒊𝒔𝒔 𝒃𝒐𝒕𝒉 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒊𝒑𝒔 "𝑯𝒖𝒓𝒓𝒚 𝒖𝒑 𝒘𝒆 𝒈𝒐𝒕 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒑𝒍𝒂𝒄𝒆𝒔 𝒕𝒐 𝒈𝒐 𝒕𝒐 𝒇𝒐𝒓 𝒐𝒖𝒓 𝒅𝒂𝒕𝒆" 𝒊 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆𝒅.
𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒃𝒐𝒕𝒉 𝒈𝒂𝒗𝒆 𝒎𝒆 𝒂 𝒍𝒐𝒐𝒌 𝒔𝒂𝒚𝒊𝒏𝒈 '𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚?' 𝑩𝒖𝒕 𝒊 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆𝒅. - 𝒘𝒆 𝒂𝒓𝒆 𝒑𝒂𝒔𝒔𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒂𝒓𝒆 𝒅𝒐𝒏𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒅𝒂𝒕𝒆 - 𝑾𝒆 𝒄𝒂𝒎𝒆 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒉𝒐𝒎𝒆 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒐𝒖𝒓 𝒅𝒂𝒕𝒆 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒇𝒖𝒏 𝒃𝒖𝒕 𝒘𝒆 𝒂𝒓𝒆 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒕𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒓 𝒓𝒊𝒅𝒆 𝒄𝒐𝒎𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒉𝒐𝒎𝒆. 𝑾𝒆 𝒕𝒐𝒐𝒌 𝒐𝒇𝒇 𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒉𝒐𝒆𝒔 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒘𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒐𝒖𝒓 𝒓𝒐𝒐𝒎 𝒂𝒏𝒅 𝒄𝒖𝒅𝒅𝒍𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒇𝒆𝒍𝒍 𝒂𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑.





𝐴𝑚 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑆𝑂𝑅𝑅𝑌 𝐹𝑂𝑅 𝑇𝐻𝐸 𝐿𝑂𝑁𝐺 𝑊𝐴𝐼𝑇 (ᗒᗣᗕ)՞
𝐼 𝐴𝐿𝑀𝑂𝑆𝑇 𝐹𝑂𝑅𝐺𝑂𝑇 𝐴𝐵𝑂𝑈𝑇 𝑇𝐻𝐸 𝐵𝑂𝑂𝐾𝑆 𝐼 𝑊𝐴𝑆 𝑊𝐼𝑅𝑇𝐼𝑁𝐺 𝐴𝑁𝐷 𝑌𝐸𝑆 𝐵𝑂𝑂𝐾 𝑊𝐼𝑇𝐻 𝐴 𝑆 𝐼 𝐴𝑀 𝑀𝐴𝐾𝐼𝑁𝐺 𝐴 𝐿𝑂𝑇 𝐼𝐷𝐾 𝑊𝐻𝑌 𝐵𝑈𝑇 𝐼 𝐴𝑀 𝑆𝑇𝐼𝐿𝐿 𝑆𝑂𝑅𝑅𝑌 𝐵𝑈𝑇 𝐻𝐸𝑅𝐸 𝐼𝑆 𝑇𝐻𝐼𝑆 𝑃𝐴𝑅𝑇 𝑂𝐻 𝑌𝐸𝐴 𝐴𝑁𝐷 𝐵𝐼𝐷𝐸𝑁 𝑊𝑂𝑁𝑁𝑁𝑁𝑁!!!!


𝑆𝑡𝑎𝑦 𝑠𝑎𝑓𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑢𝑦𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑙𝑢 𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑠𝑖𝑐𝑘 𝑖 ℎ𝑜𝑝𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑒𝑡 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑠𝑜𝑜𝑛!

Killua x Gon X ReaderWhere stories live. Discover now