Nu lovitura peste fund sau caderea cu fata in nisip o facura sa icneasca de durere, ci intepatura pe care o simti in nas.
Balto si Stan se agitara speriati , miscandu-se care incotro, tarand-o pe Jane cativa centimetri cu fata in nisip, ceea ce facu obiectul pe care ii aterizase nasul sa o intepe si mai tare. Mormai o injuratura si se ridica pe coate, scuipand nisipul ce ii intrase in gura si incercand sa calmeze cainii inainte sa o tarasca pe burta de-a lungul intregii plaje.
In jurul ei euzi hohote de ras, dar nu le acorda atentie pana cand nu reusi sa se ridicecin picioare. Tessa o ajuta sa isi scuture nisipul de pe haine, cu greu abtinandu-se si ea sa nu rada. Pe fata prietenei sale, Jane citi amuzament dar si totodata mahnire. Isi imagina cat de comica fusese scena asta, dar stiu din instinct ca cel care aruncase mingea de volei in fundul ei, probocase furia lui Tessa.
Isi intoarse capul, doar ca sa dea peste imaginea care o facu sa maraie mai rau decat cei doi Shiba Inu pe care ii tinea in lesa.
La cativa metri de ele era un grup de baieti care radea cat ii tinea gura, dar unul mai ca ramanea fara aer la cat putea sa rada. Stiu imediat ca el aruncase mingea spre posteriorul ei, o facu sa tresara speriata, sa sperie mai apoi cainii care au tras-o cu putere si au tarait-o pe burta, creand o scena de mai mare rasul.
Se apleca si lua mingea de jos, dandu-i lesa lui Tessa, si scrasni din dinti, aruncand-o spre el si sperand sa il loveasca in cap.
- Jane, nu! Incerca Tessa sa o opreasca, surazand, stiind ca nu avea sa arunce mingea aia nici macar cat sa ajunga pana la ei. Dare Jane era extrem de furioasa sa o faca, insa tinta nu fu lovita asa cum planuise ea, ci ateriza exact in mainile lui Antony Stone, intr-o pasa perfecta.
- Mersi scumpo! Striga el spre ea, folosindu-si mana libera pe post de megafon.
- Prostule! Il injura ea, strigand inapoi. El rase cu si mai multa pofta, apoi schimba cateva vorbe cu amicul lui si amandoi pornira pe plaja spre ele.
Jane curata restul de nisip de pe ea,bombanind cu furie si isi freca nasul ce ustura ingrozitor. Se gandi ca poate cazuse cu fata pe vreun dop de sticla si se zgariase.
Inainte sa ajunga la ea, Antony mai arunca odata mingea, sperand sa o loveasca in fund iar, dar Jane se feri la timp de data asta si prinse mingea.
- Esti un mare prost Antony Stone! Il intampina ea, strangandu-si pumni ca sa se calmeze si sa nu scoata injurii mai obscene. Nu de alta, dar plaja era plina de copii ce auzisera deja destule din gura ei.
- Venind de la tine, este mereu un compliment, Jane, draga! Antony ii facu cu ochiul cand ajunse in fata ei si incerca sa ii ia mingea, dar de ambitioasa, Jane i-o arunca in apa. El se prefacucsocat si suparat.
- Chiar nu cred ca ai fi in stare de asta vreodata.
- Sincer, nici eu nu pot sa cred ca exista oameni atat de idioti ca tine, dar trebuie sa ne obisnuim amandoi cu ideea. Isicpuse mainile in san, artagoasa. Ochii lui albastri se mijira, alaturi de o privire glaciara care o facu pe Jane sa devina si mai pusa pe harta.
- Du-te dupa ea acum! Ii comanda, aratand cu capul spre mingea ce plutea pe valuri, indepartandu-se tot mai mult de tarm.
Privirea ei era un raspuns foarte clar ca nu avea de gand sa se duca dupa mingea aia nici daca ii punea arma la tampla.
Schimbul de priviri aprige dintre cei doi ii amuza pe prietenii lor, dar fiindca nici ei nu se suportau mai mult, Tessa si Zack se incruntara unul la altul, aooi isi intoarsera spatele.
Jane si Antony nu s-au suportat din prima clipa in care s-au cunoscut in primul an de facultate. Ea l-a gasit pe el imediat un nesimtit fara pic de limite, iar el pe ea.... ei bine, nu i-a atribuit vreo caracterizare directa, dar a aflat ca adora foarte mult sa o enerveze. Ca de exemplu acum, cand aruncase mingea aia in fundul ei si ea se infuriase de parca ii bagase un creb artagos in bikini. Lovitura lui nu ii provocase nici pe aproape cazatura, asta o facusera picioarele ei impiedicate si poate cainii, dar nu o lovise tare, asa cum si-a dorit acum, dar cu palma. Sa o plesneasca peste fundul ala ambitios ce se fataia in pantaloni scurti de blugi, dar era mai sexy decat al oricarei fete in bikini de pe plaja, si el normal ca nu putuse sa nu il bage putin in seama cu mingea de volei. Daca ar fi lovit oricare alta fata, s-ar fi amuzat si s-ar fi simtit in extaz datorita atentiei lui obraznice, dar Jane Dare, feresca sfantul. Mai ales cand vine vorba de el, e la fel de agreabila ca o catea castrata pe langa un mascul in calduri. Si pe el nimic nu il poate amuza mai tare.
CITEȘTI
Cand inima dicteaza (PAUZA)
RomanceGasirea unui inel pe plaja ii aduce lui Jane Dare mai multe probleme decat si-ar putea imagina o femeie. In speranta ca va scapa de barbatul ce o tortureaza de ani buni, ea accepta un pactcu acesta si se preface iubita lui pentru o seara. Antony Sto...