3. fejezet / A gyilkos helye / bővítmény

11 0 0
                                    

!!FIGYELEM!! !ERŐSEN CSÚNYA SZAVAK IS SZEREPELNI FOGNAK A TÖRTÉNETBEN!



- Téged nem érdekel, hogy megölhették Varsányt? - Kérdeztem finoman, egy kocsiversenyes játék közben Magortól.

-Hazudnék ha nemet mondanák. Viszont ha ő a gyilkos, akkor megérdemli a sorsát, és bár nagyon nehéz ilyen lépéseket tennünk..muszáj lesz megölni a leggyanúsabb embert, még ha van is sejtésünk hogy nem ő az. - felelt szomorúan.

- De miért állítottál meg? Úgy sem tudtam volna megakadályozni nyolc embert, akik még Varsányra szavaztak rajtunk kivül. - Kérdeztem.

- Nagyon rossz látni meghalni egy embert a szemed elött. - Felelt egyszerűen, és könnycseppek folytak végig az arcán, a mondat elhangzása után.

- Mi történt? - Néztem rá.

-Mi?

-Mi történt?! - Ismételtem meg.

-Mi történt volna?

-MI TÖRTÉNT?!

- Addig fogsz nyaggatni amíg nem mondom el, igaz? - Kérdezett.

Csöndben maradtam inkább, és vártam, hogy elkezdjen beszélni.

- az.. apukámat.....  rablás történt nálunk. Hajnali kettő lehetett. Én anya, meg apa voltunk itthon, az akkori nyolc és kilenc éves hugom egy pizsamapartin volt, ott aludtak, így ők nem látták a történteket. Egyszer csak betörték az ajtónkat.. és kiraboltak minket. Mindannyian felkeltünk... és.. anya próbálta védeni a házat.. de egy pisztoly.. egy pisztoly volt a rablónál.. az anyukámra célzott, és akkor.. apa.. apa odaállt elé.. a rabló pedig lőt.. és.. eltalálta aput.. pont a szívén.. szerencsére mivel anyu kihívta a rendőrséget, ezért letartóztatták őt.. de.. aput nem sikerült megmenteni.. azóta már hét év eltelt, én meg nem is olyan rég lettem.. tizennyolc éves.. - Mesélte el a történteket akadozva, könnyeket visszatartva.

-Jézusom.. és.. másnak nem lett baja? - Gondolkodtam sokkolódva, hogy mit kérdezzek.

- Szerencsére nem, az elvett dolgainkat is visszakaptuk. Ez az egyik ok, amiért nem hat meg nagyon egy idegen ember halála, nem tudják.. nem tudják milyen érzés amikor egy szeretted távozik el az élők közül. Kivéve Zsombor.. Zsombornak pedig egy barátja halt meg.. az se semmi, ezért is van hogy az ő helyzetét értettem meg legjobban.

Nagyon letört a hangulat a szobába, nem tudtam mit reagálni, megint csak lesokkoltam.
Egyszercsak Boglárka lépett be a szobánkba.
Trixi? - Nézett rám.

-Én szerintem megyek is.. sziasztok! - Mosolyogtam el, majd Magorra néztem, és megint szomorúvá vált a tekintetem.

Bementem a saját szobámba, majd leültem telefonozni, Bence szokásosan a gép elött ülve, játszott valami stratégiai játékkal.. pedig pont nem okosnak néz ki. Nagyobb meglepetésemre viszont Reni is ott volt, a saját ágyában feküdve.

-Hali! - Köszöntem.

-SHHH!! NEM LÁTOD HOGY ALSZIK?! - Ordított rám Bence, amire természetesen felébredt Reni is.

- De, láttam hogy aludt. - Feleltem.

- Bence, ha már éjszaka nem lehet tőled aludni, akkor már nap közben lehessen légyszives. Csak egy órácskát. - Vigyorgott Reni Bencére.

-Egy órácskát? - néztem rá furán.

-Aha. - Felelt Renáta.

-Egyébként mit csináltál az elmúlt másfél órában? Nem láttalak. - Folytatta.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 12, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hotel gyilkosWhere stories live. Discover now