Nincs hír Anthony McKill ről ,talán vízbe fulladt . Csónakkázni indult július 25 reggel . Másnap a vízbe találtak rá holtan .
A rendőrség nyomoz utána . Bár ez egy simma fulladás -véli az orvos .
Egy kis csendet adjanak ennek a szegény fiúnak .Kitty Blooper becsukta az újságot . Felfújják az ügyet ,hisz ez csak egy fulladás . Ellenben az újságíró énje mást mond ,utána kell néznie .
Felkapta a kabátját és elindult a Half-folyóshoz ahol a baleset történt .Damien Wolfsy apja melett állt a folyó parton ,előtte épp akkor vitték el a holttestét a fiúnak . Jól ismerte hisz egy csapatban voltak ,ő volt a csapatkapitánya a Tigernek .
Apja még mindig a folyót kémlelte .
Kitty Blooper érkezett meg . Jol ismerte hisz évfolyam társak voltak a Sevenford High Scoolban .Amelia Kingsley az ujságott olvasta amikor anyja belépett az étkezőbe ,megint a börtönbe mennek meglátogatni az apját .
De nem törödött vele hisz apja a saját hülyeséget miatt van bentJason Forandi költözni készül az autós mozi épp megfelel erre a célra
Elindult mit sem sejtve a következő botránybol .Camila McKill éppen testvére kihalt testét nézte ,anyja melette zokogott .
Váratlan volt .Köszönöm ha ezt elolvastad kérlek jelez vissza ha tetszett .
ESTÁS LEYENDO
Sevenford
Novela JuvenilEgy kisváros Északi és Déli oldal Tiger focicsapat Blackout északi csapat Egy esemény