,,Tati", vykřikla radostí Malia a vyběhla směrem k Peterovi. Hodila se na něj a oba spadli na zem. Šťastně se smáli a všichni jsme to pozorovali. Divím se, že se smál i Peter. Jako docela čumím, nutno podotknout.
,,No to si děláte prdel, Lex?", ozvalo se za mými zády a já z toho hlasu dostala asi zástavu. Rychlostí blesku jsem se otočila.
,,Isaacu?", zašeptala jsem se slzami v očích.
Asi minutu jsme na sebe jen zírali. Pak jsme se rozešli vstříc k sobě a pevně se obejmuli . Chytla jsem ho za krkem a vtáhla ho do polibku. Zase mě obejmul, já zvedla nohy a on se se mnou zatočil dokola.
,,Jsem strašně rád, že tě mám zpátky princezno", zašeptal mi do ucha.
,,Já taky", odpověděla jsem.
,,Lexi?", ozvalo se najednou.
,,Ahoj tati", pootočila jsem k dotyčnému hlavou. Rychlostí blesku byl u mě a pevně mě sevřel v náruči.
Ano, Derek Hale mě obejmul.
,,Jsem rád, že jsi doma holčičko moje.", řekl, odtáhl se ode mě a nasadil svůj typický výraz s náznakem úsměvu.
Byla jsem s těch dvou tak hotová, že jsem si ani nevšimla Tini. Ta už se zde patřičně vítala s Liz a i mě děkovně obejmula. Pootočila jsem hlavu a uviděla Isaaca s otevřenou pusou, jak civí před sebe. Děti.
,,Isaacu, tohle je Jordan a Kaylee. Naše děti.", zašeptala jsem mu do ucha.
,,Naše děti? Jak to jako myslíš? Já jsem táta. O můj bože, já jsem táta .", říkal si pro sebe ale všichni vlkodlaci ho zaručeně slyšeli.
,, Tatí!!!", vykřikla děcka jednohlasně, když si Isaaca všimli. Znali ho jen s fotek. Is si kleknul a děti mu vběhly do náruče. Pevně je objal a přísahám, že jsem ty slzy co mu utekly z oka na vlastní oči viděla. Isaac pak do jejich objetí přibral i Lizzie a přicpal se tam i Stiles. Pak já, Tina a nakonec všichni. Hromadné rodinné objetí. Jo, to by bylo. Celá rodina pohromadě. Co víc si přát.
ČTEŠ
Vlčí mláďata
WerewolfPokračování příběhu Vlčice. 2. Díl O 3 roky později... Teen wolf fan-fikce