Prológus

34 2 0
                                    

       Sziasztok Dintendo vagyok a 101 Dalmata család egyetlen videójáték kedvelő kutyusa.                      A nevemet a szüleim nagyon sokáig találgatták, hogy mi legyen ugyanis voltam már: Dery, Dew, Dini, Dori és Dementol is. Sokszor néztem a televíziót de csak egyetlen reklám miatt és az nem volt más mint a Nintendo. A szüleim mindig nézték azt, hogy mit nézek a TV-ben mert előfordult, hogy este titokban horrort néztem és egyszer rajta kaptak.Visszatérve, néztem a reklámot, amikor még nem volt nevem, és anyu kigondolta, mi lenne, ha Dintendo lenne a nevem. Ez nekem nagyon tetszett. Rá karácsonyra meg is kaptam a nyakörvemet amin a Nintendo gombjai szerepeltek X,A,B,Y és ami a legjobb a gombokat nyomkodni lehetett. A következő karácsonyra már az újonnan kijövő Nintendot kaptam ami a Nintendo DS majd a következőn Nintendo Wii-t utána 3DS-t és legvégül Wii U-t, de az idei volt a leges legnagyobb örömöm ugyan is egy Nintendo Switch et kaptam. Egész napokat játszottam vele sok játékom volt és mindegyiket nagyon szerettem sőt pár nap múlva ki fog jönni egy új játék amit már nagyon várok és a neve pedig Legends Of Dogs annyira de annyira várom, hogy már napok óta nem tudok aludni és minden nap csak ugrálgatok izgulok stb. . Legutóbb a parkban voltam a testvéreimmel és annyira nem tudtam kezelni magamat, hogy az emberek sorjában estek el bennem és sikerült a park WC ajtaját annyira szét rágnom, hogy letörött egy jó nagy darab ajtó rész és éppen egy ember végezte bent a dolgát ... akit ezután kiröhögtek. Amikor haza mentünk mindenki a TV-hez ment és lefekvés előtt néztünk egy sorozatot a végére meg már csak én voltam ébren és jött a reklám amire vártam, hogy holnap ki jön az a bizonyos játék. Másnap reggel korán felkeltem és futottam a pénzzel a számban a GaminShop-ba hosszú volt a sor, de én kiskutya létemre alattuk befutottam elkaptam egy játékot felugrottam a pultra és odaadtam a pénzt a pénztárosnak, de amit furcsálltam az az volt, hogy mindenki engem nézett és nem értettem hogy most mérgesek rám, hogy nem álltam be a sorba vagy az, hogy nem láttak még kutyust vásárolni. 10 perc alatt hazaértem és a család engem csak kb 1 percig Látott csak mivel futottam be a szobámba, hogy már játszhassak is az új játékommal. Elindítottam a tutoriált megcsináltam és mikor egy kicsit kalandozgattam körbenéztem a világban és egy furcsa dologra lettem figyelmes pontosan egy Dalmatát láttam ahogy egy Veszélyesnek tűnő várba viszik én ezt azért furcsálltam mert a játék leírásban szó sem volt egy Dalmatáról. Incidenst félretéve folytattam a játékot és nem törődtem vele. Körülbelül 3 hét telhetett el a játék megvásárlása óta és mikor a parkból haza értünk mentem a szobámba folytatni a játékot,de az nem a megfelelő formájában működött ugyan is szikrázott ugrált és fura hangot adott ki. Oda mentem megnézni, hogy ez mi a fene lehetett és hirtelen felrepült a levegőbe és mint egy porszívó elkezdett beszívni magába. Kapaszkodtam úgy ahogy tudtam segítségért is kiáltottam de a gép jobban elkezdett szívni és a végén sikerült beszippantania.

Dintendo és a Videójátékba zárt DalmataWhere stories live. Discover now