1.Fejezet: Új világ

13 0 0
                                    

         Életem ettől a ponttól nagyon megváltozott utolsó emlékem, hogy beszippantott engem a játékkonzol azt sem tudom, hogy hol vagyok és mi ez a sötétség?

       Egyetlen pillanatra mintha láttam volna egy kis fényt a távolban bár nem vagyok benne olyan biztos nagyon fáj a fejem és szédülök is, de tennem kell egy próbát így hát elindultam a fény felé. Ahogy közelítettem a világosság felé hirtelen arra  lettem figyelmes, hogy egy gyenge süvöltő hang suhan el folyton a kettő fülem mellet. Elkezdtem futni a süvöltés elől, de egyre jobban közelített felém egyre jobban vert a szívem és a lélegzetem is hirtelenjében megállt, de a kijárat már csak egy köpésnyire volt tőlem úgy hogy a maradék bátorságomat bevetve ki futottam ebből a lyukból. Kiérve megfordultam és nem hittem a szememnek kettő nagy szem figyelt rám és én ledermedve mozdulatlanul nem tudtam megmozdulni nagyokat nyelve csak bámultam azokat az óriási szemeket. Közeledett és csak közeledett én meg ott álltam mozdulatlanul és egyszer csak becsukta a szemét és a szél felerősödött onnantól én azt hittem, hogy álmodok egy sárkány repült fel közvetlen közelről a levegőbe ám de én csak néztem és reszkettem. Pár perccel az incidens után én fogtam magam vettem egy nagy levegőt és elindultam egy irányba  miközben mentem egyenesen egy dolog nem hagyott nyugodni és az a szemem jobb alsó sarkában lévő piros fény volt azt hittem egy porszem ment a szemembe és az akarja eltakarni a látásom megdörzsöltem a szemem de semmi úgy hogy nem foglalkoztam vele és mentem tovább. Négy óra gyaloglás után már kezdtem kimerülni, éhezni, szomjazni a nap is ment le úgy hogy rögvest kellet valamit tennem de nem tudtam és folytattam a gyaloglást hirtelen a messziségbe láttam egy fényt. A maradéknyi erőmmel fogtam magam és a fényfele futottam és ezek után a szívem a legnagyobb megnyugodásban vett részt ugyanis egy nagy város tündökölt előttem tele emberekkel és állatokkal és Fél emberekkel (félig állat félig ember) a városba érve nekem már csak a kaján járt az eszem tehát elkezdtem keresni egy éttermet vagy egy butikot. Körbenézés közben megütötte az a szememet, hogy furán fizetnek itt az emberek egy fehér négyzet alakú ablakot nyitnak meg a jobb kezük lehúzásakor nagyon furcsálltam, de ki kellet próbálnom és nem hittem a szememnek egy egész inventory jelent meg a kezemen a pénzemmel a tárgyaimmal és egy skill rendszer. Újra elkezdtem hirtelen pánikolni, hogy most ez állom e vagy valóság vert a víz és csak azt kívántam, hogy ez csak egy állom legyen ez csak egy állom legyen fogtam a mancsom és a hasamba csíptem attól a pillanattól én csak álltam ott mozdulatlanul és nem hittem el semmit fájt a csípésem az emberek meg csak körbe álltak és nézték, hogy ő mos mit csinál mi lelte őt én meg a maradék eszemet is elvesztettem és ájulás lett a vége. Mikor kezdtem ébredezni annyit hallok egy lágy aranyos női hang a fülembe súgja azt kedvesem ébredj gyerünk ébredj fel szépen lassan, de nyitogatom ki a szemeim és annyit látok, hogy egy kedves fehér ruhás hölgy ül mellettem. Fogtam magam és megkérdeztem tőle, hogy kicsoda és mi történt velem ő csak annyit válaszolt: Kettő napja elájult ön a főtéren és a város lakói szóltak nekem, hogy egy kutya elájult sürgősen siessek. Csak annyit tudtam válaszolni, hogy értem és, hogy köszönöm a hölgy csak annyit mondott erre: Szívesen hiszen ez a munkám. Fogtam magam egy kettő tesztet végzet még rajtam és én már mentem is tovább akkor nézzük a tényeket: láttam egy sárkányt a jobb mancsomból ki tudok hozni egy Inventory-t és nem álmodom hogyan történhetett ez velem gondolkodj Dintendo gondolkodj csak az volt a baj túl éhes voltam a gondolkodáshoz és míg kettő napik elvoltam ájulva addig csak vizet raktak a szervezetembe úgy hogy rögvest kell keresnem egy butikot. Találtam is egy helyet leültem kértem italt és ételt és újra megkérdeztem magamnak a kérdést hogyan történhetett ez egy sötét helyen keltem fel egy sárkány barlangjában ennyire emlékszem meg arra, hogy mielőtt ez megtörtént otthon játszottam a játékommal. Várjunk csak hiszen ez nem lehet ilyen nincs ez lehetetlen a videójáték szívhatott be engem akkor ez most az a világ? Nehezen tudom elhinni miért pont velem történik ez mi célból csinálta ezt velem? Eközben megkaptam az ételt is és nyugodtan elkezdtem enni ám eközben megláttam két lovagot, hogy egy fára szögeznek egy lapot, gondoltam oda megyek és letépem ebédelés közben elolvasom, de a lap csak annyit írt, hogy Stifler város királya új felfedezőket keres ezt egy lovagi párbaj ként kell elképzelni azok kaphatják meg a munkát akik erősek, elszántak és bátrak az is a lapra volt írva, hogy az esemény fél év múlva lesz megtartva és addigra gondoltam én fel tudok készülni úgy is a játék sztorijában is ugyan ez a cél, hogy be kell kerülni egy Felfedező csapatba, hogy aztán különböző küldetésekből rá leljünk egy gonosz személyre akit le kell győzni nincs mese edzenem kell. Megebédeltem és útnak eredtem egy kis szállást keresni ugyan is megnézve az inventory-mat rengeteg pénzem van ebből még felszereléseket is tudok venni amivel ki mehetek a vadonba és különböző kis szörny legyőzésével fejleszthetem magam ami jól jön mivel a lovagi párbajon csak erősek vehetnek részt úgyhogy nem lazsálhatok. A város Bejárata közelében találtam egy aranyos kis otthont úgy kell elképzelni mint egy kis lakást nem nagy úgyhogy minden hónapban nem kell sokat fizetni és eléggé otthonos és most, hogy ezzel megvagyok irány a felszerelés bolt. A felszerelés boltot úgy kell elképzelni, hogy ott minden páncélt pajzsot fegyvert megtalálsz mivel ebben a világban sok fajta kis lény él mindenkinek megvan a saját fegyvere és nem csak közelharci fegyverek vannak mint például kardok hanem van itt íj, régifajta pisztoly, csúzli, de igazán ami engem érdekel az a nem más mint a Boszorkányos dolgok amikor megvetem a játékot karakterek közül lehetett kiválasztani, hogy ki szeretnél lenni én a mágusra nyomtam akkor mert én a távolsági harcot szeretem és még mágussal csomó dolgot lehet csinálni más bűbájokat lehet tanulni, elixireket lehet készíteni és még sorolhatnám úgyhogy én úgy döntöttem, hogy  a mágusnál maradok és hozzá illő dolgokat fogok megvásárolni.                               Ezzel pedig elkezdődik az életem ebben a videójátékban mágusként és a mostani célom, hogy megszerezzem a felfedező munkát amihez meg kell nyernem a lovagi tornát.

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Nov 21, 2020 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

Dintendo és a Videójátékba zárt DalmataNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ