Rozdział 1

6 1 1
                                    

04.02.

Nikt a nikt nie wie gdzie jest 10tka dzieciaków? Czy maja coś wspólnego te zaginięcia ze sobą? I po co komuś tę dzieciaki? Rodzice są z różnego środowiska. Nie którzy śpią na pieniądzach, a nie którzy nie maja tylu pieniędzy jak Ci bogaci.
To podchodzi pytanie po co komuś tę dzieciaki? Zniknęli jak wracali ze szkoły do domów, a tu nagle wyparowali w powietrze. W tej grupce dzieciaków jest 6ska chłopaków i 4ry dziewczyny. Dodatku część tych dzieciaków jest z biednych rodzin,ale to nie znaczy ze są gorsze od tych bogatych rodzin. I w tym rzecz że nie chodzi tu o kasę. Jak nie kasa to co? I to jest pytanie które też jest wazne. Te dzieciaki są wieku od 14tu lat do 16tu lat. Policja robi co może żeby się dowiedzieć jak i gdzie się znajdują. Ciągu dwoch dni wiedzą tyle że, nikt ich nie porwał. Jak nie porwanie to co się dzieję tymi dzieciakami?? Każdego ciekawi gdzie są teraz i co robią? Tyle dobrze że nie są jedynakami.

W tym samym czasie gdzieś w Polsce.

W małej wiosce gdzie teraz jest bardzo pusto bo nikt już tu, nie mieszka obudziła się ta 10tka dzieciaków. Każdy swoim nowym domu. Każde z nich było bardzo zdziwione i w szoku. Bo nikt z nich nie wie w jaki sposób tu się znaleźli? Dobrze że zaczeli mówić w jednym jezyku czyli po Polsku. Każdy z dzieciaków mial w swoim domu tak jakby inaczej niż tak jak przed zniknięciem. Nikt nie wiedział jak tu się znalazł na jak długo i po co? Każde z nich chciało wrócić do domu. Nawet nie daleko tej wioski ludzie nie wiedzą że coś takiego się stało, bo nikt nie odwiedzał tej pustej wioski. Bo nikomu tego nie potrzebował. Pusta wioska przed dwóch lat miała zaledwie 35 starszych ludzi, co niestety zmarli. 10 domów jednorodzinnych było takie same żeby nikt nie był zazdrosne o to że każdy miał by inny dom. Domy były piętrowe. Na zewnątrz domy były białe. Na parterze był tajny duży salon z jadalnią, nie za mała kuchnia,łazienka pokój gabinet. A na piętrze były trzy duże sypialnie i każda miała łazienkę i były jeszcze dwa mocniejsze pokoje. I dwie luźne łazienki. I dzięki temu że każdy dom był taki sam to nie było nikomu źle że dostał gorszy dom od drugiego.

W Europie

W ciągu dwóch dni nie da się wytrzymać rodzinom którym zaginęły dzieciaki. Policja robi co może żeby ich znaleźć. Dopiero dw dni minęły. Nie ma Świadków nie ma żadnych nagrań z kamer. Po prostu nic nie ma. Nikt nic nie wie.

Ciekawie czy Wam się podoba????

Gdzie oni sa?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz