~2~

12 1 0
                                    

Tae okulla gitmek için yolla koyulmuştu Namjoon ve Lisa'yı alıp
okulla gittiler.

Lisa'dan;
Okulla varır varmaz Hwasa karşımdaydı çok şaşırmıştım normalde beni sınıfta beklerdi ne oldu acaba diye kendime sordum Hwasa nın yanına gittim konuşa konuşa sınıfa varmıştık sınıfta Jungkook'u gördüm aynı sınıfta değildik neden şimdi bizim sınıfa gelmiştiki Hwasa ya sordum Hwasa da"Bugün Jungkook la kavga ettik neymiş o erkekmiş beni koruya bilecekmiş gece gece dışarı çıkamazmışım tabi bende onu bir dövdüm terlikler hava uçuştu en son kavgayı annem böl-" Jungkook araya girmişti, Hwasa" Ağ şimdi Jungkook böldü diye sayıkladı" ben sadece gülebiliyordum Jungkook Hwasanın kolunu tutar tutmaz Hwasa o sinirle Jungkook'un koluna sertçe bir yumruk attı Herhalde Jungkook pes etmiştir diye düşündüm

Jungkook'tan;
Kolum çok acımıştı ama bunu belli etmiyordun zaten tüm sınıfada rezil olmuştum neden gelmiştimki bu sınıfa işte kendini rezil etmiştim. Sınıftan çıktım karşımda Tae ve Namjoon vardı Ablam ve Lisa'yla aynı sınıftalardı.Gidip Yanlarına yaklaşmaya çalıştım ama nedensizce beni itiyorlardı bir sarılcaktım ya bunuda fazla görmezlerdi herhaldr ısrarla sarılmaya çalıştım ama en son pes ettim sinirle sınıfıma gittim bugün herkez bir garipti zaten.

Yazardan;
Namjoon ve Tae sınıfa girer girmez herkezin gözleri onların üzerindeydi Hwasa ve Lisa hariç onlar kendi aralarında konuşuyorlardı Lisa kan kokusuna alışmıştı.Namjoon ve Tae da yavaş yavaş alışıyordu herkez sırasına Oturmuş Öğretmeni bekliyordu.Bugün ders yok gibi gözüküyordu Öğretmenin hastanede işleri çıkmış ve bugün okula gelemicekmiş Bunu duyar duymaz Tüm sınıf havaya uçmuştu Namjoon hemen Lisa'nın yanına gitmişti-Kardeşler ama Lisa'yı erken yazdırmışlar Namjoon la aynı sınıfa gitsin ve kendini yalnız hissetmesin diye-Hwasa bundan rahatsız olmuştu ama Namjoon tam ortalarına oturdu ısrarla Hwasa ayağa kalkıp başka sıraya oturdu Namjoon ve Lisa aralarında konuşmaya başladı"Abi yapma şöyle kız rahatsız oluyor korkuyom kızı ısırcan diye birgün yanaşma yanımıza çok"dedi Namjoon Hwasa'ya bakarak"Isırmam onu merak etme,ee senin Jungkook la aran nasıl bakam"dedi Lisa kızgın suratla Namjoon'a baktı,Namjoon"Tamam tamam kızma "dedi gülerek.

Tenefüs zili çalmıştı Hwasa sınıftan hemen çıkmıştı bahçeye inmişti Tae da JB ve Solar'ın olduğu sınıfa gitti şaşırmıştı çünkü Solar JB'ye küsmüştü nedenide söylemiyordu en son JB'ye sordu JB'de"Boş işler neymiş parkta yürürken başka kızlara bakmışım" Tae"Peki baktınmı?" JB yüzünü asarak "baktım" dedi Tae onların aralarını düzeltmeye çalışıyordu sanki çok biliyormuş gibi ama başarılı olmuştu JB bida kimseye bakmicana söz vermişti gerçekten Solar bunamı üzülmüştü.

Tae sınıf zilini duyar duymaz koşuşturmaya başladı yanlışıkla birine çarptı tam özür dilicekken dili tutuldu...

Yeni bölümlee geldimm bu bölüm karışık oldu Adı üstünde KARMAKARIŞIK

Okuyorsanız kendinizi belli edinn

KARMAKARIŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin