Riddle Roseheart

167 20 12
                                    


Seslendirici :Natsuki Hanae

Yaş:17
Doğum tarihi :24 Ağustos
Burç:Başak
Boy:1.60
Vatan:Gül Krallığı

Yurt:Heartslabyul
Okul Yılı: 2
Sınıf: 2-E
Meslek : Öğrenci
                 Yurt lideri
                 İcra kurulu başkanı

Kulüp:Binicilik kulübü
En iyi konu:Pratik sihir

Favori yiyecek:Çilekli turta
En sevmedigi yiyecek:Abur cubur
Sevmedigi şey :Kuralların çiğnenmesi
Hobi :Kirpi bakımı

Yetenekler:Çapraz bulmacaları hızlı çözme

Kişilik :

Riddle,Hearts Kraliçesi'nin  kurallarını uygulamak için  güçlü bir bağlılığa  sahiptir  ve Heartslabyul yurdunun tüm sakinlerinden mevcut tüm kurallara uymalarını talep eder.
"Kuralları çigneyenlerin kafalarını kesmek" konusunda hiçbir problemi yoktur(yakalı kişide eşsiz sihrini kullanarak  kafa kesme anlamında).Birisi kendi koyduğu kurallara aykırı olduğunu kabul ederse oldukça sinirli  olup  çok kızabiliyor.Birinci bölüm olaylarından sonra,kuralları pekistirmesiyle daha yumuşak hale gelir,ancak  yinede oldukça katıdır.

Önemsiz Bilgiler :

-Riddle ın adı ,Alice Harikalar Diyarinda' nın  kahramanı Alice Liddell ' e bir gönderme, çünkü  "Liddell " ve "bilmece" Japonca 'da  fanatik olarak geçer. Roseheart soyadı,kralicenin en sevdiği çiçeklere atıfta bulunan "gül " kelimesinden gelir.

-Gecmiste annesinden çok sert dersler aldı.Onu ,yalnızca  kurallara mükemmel bir şekilde uyarak ,hatta en sert olanları  bile,kişinin mükemmel olabileceğine ve arkadaş edinebilecegine  ikna etti.Riddle,çocukken çok kırılgandı ve diğer çocuklar  gibi normal bir yaşam sürmeyi  ve arkadaş sahibi olmayı diledi.

-Riddle ,Trey ve Che'nya çocukluk arkadaslarıdır ve Riddle,genellikle sadece Trey ve Che'nya ile  oynamak için çalışma arabalarından gizlice çıkar.

-Riddle,Night Raven College'da okumaya başladıktan bir hafta sonra Yurt Lideri oldu.Yani Prefect(yuu) olduğunda  o hala birinci sınıftaydı.

-Riddle 'ın kardeşi yok.O sıradan ama ünlü bir aileden ,çünkü evebeynleri ünlü büyücülerdir.

-Görünüşe göre Riddle,yüksekliği konusunda çok bilinçli ;Biri onun boyundan bahsettiginde hemen alevleniyor.

-Riddle,Hayalet Evlilik olay hikayesinde ,uzaması için hala bir yılı daha kaldığını öfkeyle belirtiyor.

Bölüm sonu yorumu :Umarım ilk bölümü beğenmişsinizdir.İyi okumalar!









Twisted Wonderland  Headconons🎃Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin