נ.מ. הרמיוני
עוד כמה חברים של פרסי ואנבת' הגיעו למחנה אחרי שהיו במחנה יופיטר אז אני, הארי ורון החלטנו לספר לכירון, פרסי, אנבת', ג'ייסון, הייזל, ניקו, פרנק, פייפר, ליאו, קליפסו וריינה שאנחנו קוסמים.
אנחנו נספר להם גם על וולדמורט, על אוכלי המוות ועל הנבואה שאומרת שהארי חייב להרוג את וולדמורט או שוולדמורט יהרוג אותו.
נפגשנו עם כולם סביב שולחן פינג-פונג.
"טוב אז אני, הארי ורון החלטנו לספר לכם משהו עלינו." אני פותחת והארי ממשיך אותי
"אנחנו קוסמים"
"מה זאת אומרת קוסמים? כאילו שולטים בעירפול? או כמו בני הקטה?" שאלה אנבת'
"לא כמו בני הקטה ולא כמו שליטה בעירפול, אנחנו קוסמים במובן של מטילים כשפים עם השרביטים שלנו ורוקחים שיקויי קסם" עונה לה הארי
"זה לא הכי מדוייק אבל אפשר להסביר את זה ככה" הוספתי
"טוב, אנחנו גם רוצים לספר לכם על וולדמורט" אמר הארי ורון עיוות את פניו למשמע השם.
"אתה לא יכול להגיד אתה יודע מי כמו כל אחד נורמלי" אמר רון
"פרופסור דמבלדור תמיד אומר שפחד מפני השם מגביר את הפחד מן הדבר עצמו" אומר הארי
"בסדר אבל שלושתנו יודעים שדמבלדור הוא היחיד שאתם יודעים מי אי פעם פחד ממנו" אומר רון
"אמ..אתם לא חושבים שסטינו קצת מהנושא" אני אומרת להם וממשיכה מהר לפני שהם יוכלו להגיב "בקיצור שלושתנו לומדים בבית ספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות"
ליאו ופרסי התחילו להתפקע מצחוק ברגע שאמרתי הוגוורטס "את מודעת לעובדה שלבית ספר שלך קוראים יבלת של חזיר" אמר פרסי והמשיך להתפקע כשעוד כמה מצטרפים לצחוקו.
"הבית ספר הזה קיים כבר 800 שנים לא אדם חיי בחר לו את השם" אני אומרת במעט התגוננות.
"בסדר, בסדר תמשיכי" אמר פרסי
"טוב אז כשהארי היה בן שנה קוסם רב עוצמה בשם וולדמורט הגיע למקום שבו גרו הארי והוריו, וולדמורט רצח אותם אבל כשניסה לרצוח את הארי הקללה שלו חזרה אליו והרגה אותו. אבל בסוף השנה הרביעית שלנו בהוגוורטס הארי ראה את וולדמורט קם לתחייה ומאז וולדמורט ממשיך לנסות להרוג את הארי בגלל נבואה שהוא שמע חצי ממנה" אמרתי והארי הוסיף "לוולדמורט יש משרתים שמאמינים במה שהוא עושה או מפחדים ממנו כל כך אז הם עושים כל מה שהוא אומר להם קוראים להם אוכלי מוות"
"מי ירצה לאכול את תנטוס?!" אמר פרסי והתחיל שוב להתפקע מצחוק ועוד כמה אחרים צחקו איתו (בעיקר ליאו).
"טוב" אמרה אנבת' "את יכולה להגיד לי את הנבואה הזאת?"
"כן, אבל הארי הוא זה ששמע אותה בשלמותה לא אני הוא רק סיפר לי בערך מה נאמר בה." אמרתי
"טוב אז הארי מה הנבואה?" היא שאלה גם אותו
"אמ.. אוקיי זה שבכוחו להביס את אדון האופל קרב ובא... הם שחמקו ממנו כבר שלוש פעמים, להם ייוולד הוא בשלהי החודש השביעי... ואדון האופל יסמן אותו כשווה לו, אך ברשותו יעמוד כוח שאדון האופל אינו מכיר... ואחד מהם יומת בידי השני, כי איש מהם לא יוכל לחיות כל עוד ימשיך השני להתקיים... זה שבכוחו להביס את אדון האופל ייוולד השלהי החודש השביעי... דמבלדור אמר שהכוח שיש לי שאדון האופל אינו מכיר זה אהבה אבל אני כבר לא בטוח אולי זה הכוחות שירשתי מזאוס, פוסידון והאדס הרי באותו זמן לא ידענו שאני חצוי, והחלק של יסמן אותו כשווה לו זה שהוא ניסה להרוג אותי כשהייתי בן שנה הוא זה שהעניק לי את הצלקת שלי וזה ה'סימון' שעליו הנבואה מדברת והקטע המצחיק הוא שהנבואה הייתה יכולה להיות על שני תינוקות עליי ועל נוויל שהוא חבר שלנו מהוגוורטס. אבל בגלל שוולדמורט שמע רק חלק מהנבואה הוא לא ידע שהוא זה שייצור לעצמו את האוייב הכי גדול שלו והמעשה ההגיוני יותר היה לחכות עד שנגדל ולראות מי מאיתנו מסוכן יותר. אבל בינתיים הנבואה עוד לא קורת ולכן זה לא משנה כל עוד המחנה מוגן מפני וולדמורט ואוכלי המוות שלו."
"טוב המחנה מוגן מהם כל עוד אף אחד לא יאשר להם להיכנס ושהם לא חצויים או נצרים." אמרה אנבת'-----------------------------------------------------------
טוב הפרק הכי ארוך עד עכשיו (623 מילים) ואני ממש אשמח עם תגיבו כי אני רוצה לדעת מה אתם חושבים.
מקווה שנהנתם♡♡
YOU ARE READING
הארי, רון והרמיוני במחנה החצויים
Fanfictionהארי, רון והקמיוני מגלים שהם חצויים. הם נוסעים לקיץ למחנה מיוחד של ילדים כמוהם ומכירים חברים חדשים. אבל מה יקרה כשוולדמורט מנצל את העובדה שהארי לא נמצא צמוד להשגחתו של דמבלדור ותוקף את מחנה החצויים?