Na itt is vagyok♥
1. Feladat2-es Csoportokba fogunk oszlani és folytatjuk a bexi horoszkópot.
1. Lépés
Szabályok:
-kettes csopotonkènt fogunk egy fejezeten dolgozni. Én majd leírom, h kinek mi kell benne legyen a részében, ő meg meglátásai szerint megcsinálja ( vagyis megcsinálják) közben pedig majd váltogassuk a párokat.1. Tudjátok, hogy hogy történik, most mindenki más párt és témá kap, határidő péntek akiké nincs meg kapnak 1 minuszt, 5 minusz után sajnos nem vehettek a továbbiakban részt, viszont ha szóltok, vagy okotok van rá ez nem érvényesm természetesen.
I. csapat
_magicaltancos_-Emma
kszofii-SzofFeladat:
Ki vitt el randizni/kit vittél el?FONTOS!!
A horoszkóp után két lehetőség jön egy fiú, ha az illető olvasó lány egy perrel elválasztva pedig egy lány, ha az illető olvasó fiú lenne, ami lássuk be 0,1% de az is számít.
→Pl:
Bak: Botond/ LiliEzek mellé ugyanakkor tehettek még bónusz kérdéseket, ahogy asszem a hármasban is van. Vagyis helyesbítek. Tegyetek másokat is.
→Pl
Hova vitt el?
(Kedvenc szín alapján)
Piros: Horgászni
Stb.
******************
II. csapatMacaron242-Cseni
Asley_88-AsleyFeladat:
Milyen öltözködési tipussal próbálsz megfelelni neki?→pl
Bak:Inkább szakadt cuccokat hordassz, ezt is a fekete és fehér árnyalataiban, erős sminkkelAhogy látjátok jónak úgy csináljáok, ez csak egy példa, VISZONT!!!
Ezek mellé ugyanakkor tehettek még bónusz kérdéseket, ahogy asszem a hármasban is van. Vagyis helyesbítek. Tegyetek másokat is.
→Pl
Elnyerted-e a tetszését?
(Kedvenc szín alapján)Piros: Nem, egyáltalán nem, sőt kezd undorodni tőled
vagy
Piros:Minden mértékben, már a következő találkozón gondolkodik.
Ezt ugye nagyon sok fépe képpen lehet variállni, szóval hajrá:)****************
III. csapatMesemondo17-H
Bookgirl0123- AncsiFeladat:
Ő hogyan próbál neked?Ha átolvastátok az előbbi feladatot láthatjátok, hogy hasonló hozzá. De lényeges, hogy itt inkább a fiú mivoltot hangsúlyozzátok, mert valszeg csak lányok fognak erre tévedni..
→pl
Bak:Előtted feltűnően próbálja dicsértetni magát
Vagy→pl
Bak:Előtted feltűnően sokszor vakarja a tarkóját, ezzel szándékosan megfeszülnek izmaiDE
Ezek mellé ugyanakkor tehettek még bónusz kérdéseket, ahogy asszem a hármasban is van. Vagyis helyesbítek. Tegyetek másokat is.
→Pl
Ilyen illatú parfümöt használ
(Kedvenc állat alapján)
Nyúl: Kaleander illatú :DVagy
Mindig hoz neked...
(Választott jel alapján)& $ @ * (mondjuk ezek a jelek, de több kéne, s akkor utána felsoroljátok külön.
&-rózsát
$- tusfürdőt...stb akármi
NEM FELEJTETTEM EL SENKIT, CSAK EZT KITESZEM, HOGY AKIKNEK MEGVAN HALADJANAK, BESZÈLJETEK PRIVÁTBA, HA NEM JELENTKEZIK A TÁRSATOK NEKEM ÍRHATTOK♥♥♥
Akiknek még nincs kiadva:
LenaSzonjaB-Léna
szjgnora-Nora
Henna5664-Heni
viragbalogh19-Virág
ESTÁS LEYENDO
Márkerfamily
De TodoSziasztok! Egy bizonyos fázis után már szegény barátaim és szüleim komolyan beleőrülhetnek abba, hogy mindenhol Nagy Márk és mindenki muszáj, hogy márker legyen... Ezért hozom ezt létre, hogy itt kibeszélhessuk azt, amit mondjuk egy olyan emberrel...