Facka na tváři pálila, ale Ryba odcházela s úsměvem, že je moucha pryč.
Ryba šla směrem ven a přitom si četla knížku, pak se zastavila, rozhlédla se na všechny světové strany a uviděla jak se na ní usmívá strom. Protože ten strom, kousnul dědeček. Pak se zamračil a usnul (dědeček).
Toho večera letěl Parašutista a Ryba do hradu. Aby si pohovořili o Želvě. Přemýšleli co jí dát k narozeninám. Bezovou hůlku, tee-pee nebo rubikovu kostku.
Zatím Želva šla pod strom kde byla kašna a ona si s ní začala povídat. Pak rozsvítila své baterkové oči a pohlédla na měsíc kde viděla mimozemšťana. On se na ní koketně usmál, ona se na něho zamračila a pak mu dala domácí vězení.
Mezitím šla Ryba ke dveřím, kde na zemi uviděla dopis. Když ho otevřela, musela si na to vzít lupu. Po přečtení zvážila situaci a šla spát. Včelka lítala jak pominutá na všechny světové strany.
Jak tak lítala, narazila do oka Ryby, až po chvíli zjistila že je to oko Ryby. Zahořela k ní velikou láskou. Včelka je totiž lezsba (podle originálu asi jsme to neuměli napsat xd jinak proti lgbt nic nemáme).
☆tak guys (pokud tady ještě někdo je) tak děkujeme za přečtení. A jenom jsme chtěli říct, že podoba s reálnými osobami je čistě náhodná. Všechny postavy jsou jen výplodem naší choré mysli a těch debilních kostek:)☆
ČTEŠ
~tři brady~♡
Humor~v zájmu vlastní bezpečnosti to ani nečti. Ale pokud ti to nedá a musíš to číst.....buď sám a připrav si velkej kýbl ~ ĎÝK LOVISUJEM TE BRUH♡