4

321 22 2
                                    

ლისა:დილით რომ გავიღვიძე თითქოს თავში ჩაქუჩს არა უფრო უროს მირტყვადნენ ისე ვიგრძენი თავი.
აიშ ამდენი არუნდა დამელია ვაი თავი. წამოვიზლაზნე და დავინახე როგორ ეყარნენ გოგონები აქეთ იქით.

ავტ პოვ: მოკლედ გეტყვით ასეთი პატარები როგორ გახდნენ მაფიის დედოფლები.
ყველანი სკოლაში იყვნენ როცა მათ დაურეკეს და გააგებინეს რომ მათი მშობლები მკვდრები იპოვეს ისინი ჩაუხოციათ.(სხვების თვალში თავს პოლიციელებად ასაღებენ)
სინამდვილეში კი მაფიოზები არიან.
ეს ლისამ რომ გაიგო ძალიან ცუდად იყო. გაგიგეს რომ ჯენის და როზეს მშობლებიც იქ ივნენ რადგან ძალიან კარგი მეგობრები იყვნენ.
ყველამ გადაწყვიტა იქ წასვლა სადაც ისინი ჩახოცეს.
ჯენი და როზე თავაანთ სახში წავიდნენ.
ლისა მამის კაბინეტში იყო ხოლო ჯისუ დედის მათ ერთი და იგივე რამ აკავშირებდათ ლისას მშობლებს და ჯენის მშობლებს მაფია.
ლისა დაიარებოდა.
წიგნებს შორის მამის კაბინეტში მან თავის საყვარელ წიგნს მოკრა თვალი და გადაწყვიტა აეღო.
როცა მისი აღება სცადა კედელი გაიღო ის შეკრთა მარა არ შეშინებია.
ასევეა ჯისუსთან ოღონდ მეორე ნაირად მან სურათი ნახა თავის მშობლების ის აიღოდა და დაინახა ღილაკი.
დააჭირა და გაიღო არამედ კედელი არამედ ბიბილიოთეკა აი იცით როგორ წიგნები ხო დევს რა და ეგ თარო გაიღო კარივით.
და მანაც ის ნახა რაც ლისამ იარაღები და კომპიუტერი დაჯდა კომპიუტერთან ორივე და დანახეს ჩანაწერი სადაც მათმა მშობლებმა აღიარეს რომ მაფიის წევრები იყვნენ გოგონები გიჟებივით გამოვარდნენ იქიდან და ერთმანეთს შეასკდნენ.
ერთად: ჩვენი მშობლები მაფის წევრები არიან.?!.
ამდროს რეკავენ გოგონები და იძახიან ჩვენი მშობლები მაფიის წევრები არიან.
და ეს სიტყვა ეს ნათქვამი და გაგიგეს რომ ყველაფერი მათ დარჩათ რაც მშობლებს ქონდათ და გადაწყვიტეს შური ეძიათ.
ჩვენ ახლა მაფიის წევრების შვილებივართ და ასევე თვით მაფფის დედოფლები . ლისას და ჯენის უკვე შეულიათ კომპანია მართონ.
მალე ჯისუ და როუზიც შეძლებენ მართვას სადღაც ორ თვეში ჯისუ და როუზი შეუერთდებოდნენ.
ჯისუს 19აპრილს ხოლო როზეს20აპრილს ქონდა დაბ დღე.
აი ასე გაიგეს ვინ იყვნენ ისინი.

👭🤪გიჟი დები🤪👭Where stories live. Discover now