0.1

94 13 0
                                    

Eski sevgilin yüzünden senden nefret ediyorum Do Kyungsoo,

Hala onu unutamadığını anlayabiliyorum. Gülmeye çalışıyorsun herkes gibi fakat bu sana yakışmıyor Kyungsoo. Sana sahte gülümsemeler yakışmıyor. Sana, Eun Ha'nın yanında güldüğün gibi olan gerçek ve sevgi dolu gülümsemeler yakışıyor.

Aynılarını benim yanımda da atamaz mısın mesela?

Bende seni onun kadar hatta ondan daha çok seviyorum. Hakkında en ufak ayrıntılar bile benim için çok önemli, tıpkı onun gibi. Eun ha gibi güzel bir gülümsemem var. Onun gibi neşeli birisiyim. Arkadaş canlısı ve herkesle iyi geçinen bir yapım var. Tıpkı onun gibi. Sadece senin sevgin gerekli Kyungsoo. Senin için o olmamı istiyorsan sadece beni sevmen gerekiyor.

Beni yanlış anlama o olmak istemiyorum ben sadece onun yerinde olmak istiyorum. Ben sadece senin kalbinde olmak istiyorum.

Fazla mı ileri gittim. Sanırım.

Fakat hala seni seviyorum. Sen nasıl onu seviyorsan bende seni öyle seviyorum. Sen ölsen bile seni kalbimden çıkaramayacak kadar, tıpkı senin gibi.

Hala kalbinde ölü bir kadını saklaman sana olan sevgimi arttırıyor.

Bunu nasıl yapıyorsun bilmiyorum ama bu bile sana olan sevgimi iki katına çıkartıyor. Başka bir kadını kalbinde saklaman sana daha çok aşık olmamı sağlıyor çünkü eğer kalbine beni alırsan benimde öyle sevebileceğini düşündüğüm için. Tıpkı onun gibi benide asla bırakmak istemeyeceğin için.

Seni seviyorum,

Nayeon.










Lust For Life | Nayeon + Kyungsoo ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin