Evimizin kirası yine ödeyememiştik.Babam çok sinirliyi.Sanırım bu sefer bizi evden atacaklarda.Bizimkilere bu olaydan bahsetmemeyi düşünüyorum.Onları da benim gibi üzüntüye boğamam.Babam patronun yanına gidip biraz borç para isteyecek.Kim bilir o para bizim hayatımızı hangi bataklığa sürekliyecek? Babama borç para almaması gerektiğini söylemiştim ama o bana çok sinirlenmiş ve suratıma tokatı geçirmişti.Zaten annem öldükten sonra devirmişti sanki.Dedem Makarov babam gibi iğrenç bir insan onun oğlu olduğu için hiç mutlu değildi.Abim beni hayatındaki her şeyden çok seviyor ve değer veriyordu.Babama dedem kadar o da sinirliydi.Ama babam bu akşam eve gülümseyerek girmişti.Babam gülümsemeyi haketmiyordu.Hayatı boyunca kara büyücü İvan olarak bilinmişti.Ona nedenini sorduğumuzda Patrona yalvarmış yakarmış Ve bir sürü para elde etmişti.Ama bunu en geç 15 güne ödemesi gerekiyordu.Kirayı ödemiştik ancak Patrona borcunu ödeyememiştik.Bir gün eve geldiğimde duvarda kanlı bir yazıyla You couldn't save your father( babanızı kurtarmadınız)yazıyordu.Yerde kanlar içindeki babamı gördüm. Babaaaaa!diye bağırdım. Ağlayarak evden dışarı çıktım Gray i dışarıda gördüm.Bana sarıldı olayları anlattım .Beni avuttu.Üzülmeyi bırakmıştım.O Yanımda olduğu sürece ağlamama gerek yoktu.