1:sakitt..

291 18 3
                                    

Vote√
Komen√
🌹

Izuku Pov'

'betapa sakitnya hati ini.. Melihat kamu bersama dgnnyaa.. Walaupun aku yg haruss berkorban untukmu.. Hanya demi cinta.. Kamu tetap tk pernah memandangku.. Mmg sakit.. Namun kesakitan ini tak bisa Hilang.. Hingga benar2 aku melupakanmu..

Memandangkan Hari ni hati terakhir aku bersama dgn kacchan.. Hari terakhir Aku mengorbankan diri untuknyaa.. Hari terakhir cintaaku padanyaa..

Aku haruss tetap kuat.. Lelaki sejati ada dimana² bukan dia saja fikir izuku.. Fikir izuku'

Ting....

Izuku pov'end

Ahh izuku melirik hpku..terkejut.. Telat..

Dgn segera membersihkan diri dan berlari kesekolah

🌹

'ingat hari nie hari kebahagian kau..jangan fikir pasalnya.. Lepas ni kau dh bisa lupakan dia.. Atau kata lain MOVE ON 'gumamnya dlm hati..

Izuku segeraa memasuki Acara perpisahan kelas 1 A..

Selesai saja Banyak banget yg memberi bakugo sdgkn izuku hanya Teman sekelasnya.. Merekaa berbagi Hadiah.. Sesama sendiri..

'yosh.. Berikan aja padanyaa karna hari ini hari terakhirmu berada didepannyaaa.. 'monolog hati izuku..

Dia segeraa mencari kelibat.. Katsuki teman masa kecilnya... Sesaat kemudian dia menjumpai.. Namun..

Ingin menyapa?..

Mana mungkin.. Dia baru saja berkiss dgn anak gadis  dari kelas sebelah..fake smile terukir.. Kado digenggamannyaa dibuangnyaa ditepi tong sampah lalu jalan...

Menyadari kelibat Izuku dri jauh dia segera Mengejarnyaa namun dia malah tersandung.. Benda lalu terjatuh.. Bila dilihatnyaa ehh kado.. Luh..

Membuka.tentu saja.. .. "ceh dri Deku.. Untung bat.. Namun mengapaa dibuangnyaa jangan² "fikiran negatif mula muncul diotak Katsuki

🌹

Dah banyak berjuang demi org yg kau sukai..
Sia² saja pengorbananmu..

' Kau ingin membuatnya jatuh hati pada mu jangan mimpi izuku sdgkn dlm mimpi saja kau diharapkan olehnyaa untk mati atau pergi '

"ya benar Aku hanya Benda mainan bulian yg bodoh yg selalu mengikutinyaa karna perasaan ini.. Dia sama sekali ngk Pernah melirik maupun.. Menatap kamu dgn lembut.. Baik.. Aku sedar sekarang"

Selepass mengemass akhirnyaa dia keluar dri apartementnyaa.. Dia harus pergi..

Pergi kemana tentu saja ke Tokyo.. Tempat dia pernah bersekolah SMP dgn katsuki..

🌹

Berjam2 melalui kereta Api.. Hingaa tibanyaa di disana dia dikejutkan oleh ibunyaa yg baru saja menunggunyaa padahal izuku belum menghubungi ibunya..

Mereka melepas rindu.. Lalu pulang..

🌹

2 tahun kemudian..
Disebuah cafe..

"Midoriya -san.. Ambilkan pesanan meja nombor 19 dan bawakan dia buku yg tergelatak di meja itu.. Segera nnti dia mengamuk"Kata Bossnyaa.. Dia kini berkerja sambil kuliah..

Untuk membeli peralatan sekolah, bayar uang Sekolah dan menampung makan sehari² izuku disini dia kembali Tempat dimana dia pernah tinggal bersama..

Sedar tk sedar pesanan itu telah sampai pada.. Meja nombor 19 itu.. Lelaki nan tegap tampan serta kaya itu menatap izuku..

"Deku... "itulah kata yg terlantar dri mulut sang pelanggan membuat c pelayan kaget lalu memandangnyaa

Dia jugaa amat terkejut..namun.. Berpura² tidak mengenalinyaa

"ahh Tuan apa kamu memanggilku"

Greppo tangan izuku ditahan

"Aku menunggumu sangat lama"ucapnyaa

"ahh gomen.. Lepaskan tangannmu.. Ini sakit"

"baka! Jawab soalan aku"

"soalan apa... Aduh"

"Apa kau Izuku midoriya atau kau.. Deku.. "

"gomen anda salah org.. "

Izuku menepis tangan katsuki mendorong dada katsuki dn pergi...

"kau.. Dh lupakan aku"pertanyaan yg membuat sang Lelaki ledakan kecewa..

🌹
To be continued

Ok tak part ni.. Nnti selanjutnyaa mereka akan tinggal bersama uhuhuhu siapa Ship baku deku.. Say ' me ' and vote
Bye
🥰

Kαcchαn?...  💔😪- §ťαy Wîťh Yõü ...😌🤗Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang