):SOL YANI YOKSUL :(

4 1 0
                                    

Her akıl eşit değildir. Bazı insanlar geçmişleriyle sınanıyorlar. Geçmişte yaşadıkları bazı olaylar yüzünden hayata küsüyorlar.  Bazen çığlık ata ata rahatlıyorlar.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bazı acılar kalbe ağır geliyor. Fakat, maalesef kalbin ne bir tartısı ne de bir terazisi var.  Sığdırabileceği kadar acı yerleştiriyor kalbe. Bazen ağlamak insanı tedavi ediyor. Bu dünyada mutlu oldugun herşeye çok zor bir şekilde olaşıyorsun. Sen her mücadele verdiğin şeyde kazanamiyorsun.
Zaten en acısıda bu ya.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bir insana çok bağlanma. Dokunmaya bile kıyamadığın kişiler kim bilir kimler kıyıyor.
Nefesi nefesine karışan kişiler kim bilir nasıl nefessiz kalıyor.
Ben den gidemezsin dediğin kişiler şimdi hayattan gidiyorlar.
Bazen hayallerini koşarken Öyle Bir Çukura takılıyorsun ki çıkacağım demeye bile mecalin kalmıyor. Olan biten her şeyin yanında susmayı tercih ediyorsun.
Tıpkı benim gibi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bazen insan kendi kendine söylüyor"Neden milyonlarca insan arasında en büyük, en derin acıları ben çekiyorum"  Ama ben onlara; Merak etme tek değilsin diyorum.
Ben de tek değilim çünkü biliyorum. Şu yeryüzünde acısı olmayan kaç insan var ki. Bir çiçeğin bile ona su verilmediği zaman acısı çoğalıyor.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tıpkı Gül Cennet gibi. Gül küçükken annesini kaybeden küçük yaşta yurtta büyüyen bir kız.  Babası ona bakamadığı için onu 6 yaşında yurda bırakmış. 
Anne ve baba sevgisinden eksik kalan bir kız çocuğu olmuş.

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:
SOL YANI HEP YOKSUL KALMIŞ...
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:

                      Yeni bölüm geldi umarım beğenirsiniz. (Biraz kısa oldu ama burada affiniza sığınıyorum.)Yavaş yavaş hikayemize başlıyoruz.
Öte ki bölümde karakterleri tanıtmak istiyorum sizce?

Alttaki yıldıza tıklayıp beni mutlu edebilirsiniz...:)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 12, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sol Yanımda Ki EksiklikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin