New Member

264 16 15
                                    

"sadece 1 yıl stajyerlik yapmış birini gruba mı alacaksınız yani?"

"şuan böyle düşünüyor olabilirsiniz ama o gerçekten yetenekli biri."

Üyeler düşünceyle menajerlerine bakıyorlardı.   Çıkış yapmalarına pek bir zaman kalmamıştı ve birden yeni bir üyenin gruba katılacağını duymuşlardı, bu durumdan hoşnut oldukları söylenemezdi.

"evet, şimdi kimler onay veriyor?"

Kimsenin eli kalkmamıştı havaya. Menajer hepsini teker teker süzüyordu. Umudunu kesmişti ki bir elin havaya kalktığını gördü.

"onun yetenekli olduğunu biliyorum, aynı okuldayız. Ona şans verebiliriz bence." Taehyung konuştuğunda Yoongi hariç herkes onun dediklerini düşünüyordu.

Menajer gülümsedi. "başka yok mu?"

Yavaşça bir elde daha kalktı havaya, ardından bir el daha. "Taehyung, Jungkook ve Hoseok, sadece bu kadar mı çocuklar?"

Seokjin çekingen bir tavırla elini kaldırdı havaya. Menajer gülümsedi ve ayağa kalktı. "4-2, Jimin grubunuzun yeni üyesi."

Yoongi somurtuyordu. Sadece 1 yıl stajyerlik yapmış birini gruba almak saçmaydı, hem kendisi 3 yıl yapmıştı, bu haksızlıktı. "bu saçmalık."

Namjoon da onaylamamıştı, ama Yoongi gibi düşünmemişti. O, onun çokça hata yapıp grubu tehlikeye atacağını düşünüyordu. "bunu istediğinize emin misiniz?"

"hadi ama Namjoon! Herkes onun çok yetenekli olduğunu söylüyor." diye atıldı Hoseok. Jimin'i pratik yaparken görmüştü, cidden yetenekliydi. Gruba büyük katkısı olabilirdi.

Namjoon kafasını kaşıdı, hala pek içine yattığı söylenemezdi. En iyisi gidip onu görmekti. Saniyeler önce odadan çıkan menajerinin arkasından gitti.

"Menajerim!"

"bir şey mi oldu Namjoon? Eğer Jimin'i hala istemediğini-"

"hayır, hayır. Sadece onu görmek istiyorum."

Menajer bir kaç saniye gözlerini Namjoon'un suratında gezdirdi. "pekala, gel benimle."

°'''°

Merhabalar,

Bu kitabı yazma nedenimi şöyle açıklayabilirim; multishipper ben her shipin içinde olduğu bir kitap istiyordum. Böyle çok az kitap var, sonra bende dedim ki, ben neden yazmıyorum? Ve anlık gelen cesaretle, ki cesaretimi kayraismylife bebeğimden aldım. Sana çokça teşekkür etmek istiyorum.

Her neyse, her kitabımda yaptığım gibi tekrar uyarılarımı yapıp gideceğim.

Şahsıma ait kötü bir yorum istemiyorum, görürsem, yorum silinir ve engellenir.

Kitapta her ship moment verecek, gelip 'bu moment mı?', '(ship) moment daha reel' gibi yorumlarda da bulunursanız engellenirsiniz.

+18 sahneler olabilir, başında uyarı yaparım.

Bu kadardı.

Oy verip yorum yapmayı unutmayın. Sizleri seviyorum 💕

group, btsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin