Günlerden pazar... Saat iki civarı , dershane çıkışı arkadaşlarla ders çalışmaya karar verdik. Öncelikle yemek yemeye gittik. Herkes bişeyler anlattı. Kimi sırrını paylaştı. Birileri babasından birileri aşkından biride aşksızlığından yakındı. Dertler bol...
Kütüphaneye vardık sakindi. Ben arkadaşlara grammer anlatmaya koyuldum. Arada bir ses tellerimin dozunu ayarlayamadım demek ki yan masadaki oğlan dönüp dönüp bakıyor.
-*-*-*-*-*-*
Kızlarla lavaboya gittik. Biraz enterasan ama lavaboda geçen konuşma kısa ve özdür. Biz normal bi ortammış gibi kahkalar kikirdeşmeler. .. Dışarı bi çıktık herkes pür dikkat bize bakmaz mı? Utanarak yerimize oturduk. Zorda olsa Tekrar derse başladık.
Yarım saat sonra oğlan ayağa kalktı.bize dogru yürümeye başladı. Düz dağınık saçları, içine çeken mavi gözleri, kendine güvenen adımlarla masaya elini koydu;
- pardon rahatsız ediyorum. İngilizce mi çalışıyorsunuz ?
Tabi taş gibi oğlan bizim kızlar durur mu ?
-evet / - sende mi ? / -inanmıyorum ! Bizi çalıştırır mısın ? Gibi ardı ardına sorular - cevaplar...
İşin garip yanı oğlanın sürekli bana bakması bana hitap etmesi. Sonra bana ;
- ya baksana sen buralı mısın ?
- evet
- hayır sen buralı olamazsın.
- ama malesef buralıyım ,dedim.
Ne olmak isteğimizi sordu. Herkes mütercim-tercümanlık dedi ben dışında. Kendiside mütercimlik istiyormuş. İngilizceyi çok severmiş ama ailesi izin vermemiş. Hukuk için hazırlanıyormuş.
Biraz konuştukdan sonra masasına yöneldi.
Yerine oturdu ama sık sık döndü baktı. Bu sırada bizde test çözüyorduk. Benim elimde matematik testi vardı. Hukukçumuz kalktı tekrar yanımıza geldi ve ;
- Sayısal bölümündeyim istersen yardım ederim, dedi .
İstemediğimi söyleyince okulumu adımı yaşımı sordu. Ve tekrar masasına gitti .
Bizimkiler derse gömülmüştü , o da...
Ben derse odaklanamıyordum çünkü bende onunla ilgileniyordum.
İlgilenmek de neyse ...
En sonunda dayanamadım ordan gitmeye karar verdim. Montumu giyerken kafasını kaldırdı. İstesem numarasını alırdım. Bahanemde vardı. ( matematik sorularım olursa sana sorarım - ingilizceyi beraber gelistirebiliriz gibi... ) ve ,
İstemedim , sadece iyi günler deyip çıktım.
Ve kabul ediyorum aptal sekilde ona tutuldum.
Adını bile bilmediğim birine...
Yarın hatta öteki gün hatta ve hatta bi öteki gün oraya gideceğim .
Umarım oda gelir...