Pierwsze spotkanie

150 10 5
                                    

///Nexe///

Po długim czasie nagrywania w końcu osiągnąłem mój cel. 100 000 subskrypcji.
Moim marzeniem było dostać się na Kwadratową Masakrę. Zacząłem wysyłać listy do SKKF'A. Lecz to nic nie dawało. Wtedy postanowiłem wysłać list do Mandzia. Następnego dnia dostałem list od Mandzia w którym było napisane że już od dzisiaj mogę zacząć grać. Postanowiłem że pierwszy raz wejdę na KM wieczorem na streamie. A póki co to pójdę zjeść sobie obiad.

///TIME SKIP///

Po zjedzeniu obiadu szybko pobiegłem do sklepu po wodę. Gdy wruciłem do domu od razu usiadłem przed komputerem i zacząłem streama. Wszedłem na KM i na starcie powitał mnie Mandzio. Przywitałem się z nim na czacie i poszłem szukać miejsca na domek. Przeszłem całą kwadratową i nic jedynym miejscem na mój dom była niewielka wysepka otoczona wodą. Postawiłem na niej crafting i tabliczkę ,,teren nexe''. Poszłem po materiały a jak wrzuciłem na wyspę to zobaczyłem tabliczkę z napisem ,,Nexe witaj na KM Ewron<3". Postanowiłem że zostawię tą tabliczkę puki co. Gdy wziąłem się za budowanie ktoś przyszedł na moją wyspę. Na początku nie wiedziałem kto to jest ale po przeczytaniu niku skumałem że to Ewron. Podeszłem do niego a on żucił mi żelazny kilof i 10 diamentów. A po tym poszedł sobie. Wziąłem się spowrotem do budowania. Po streamie postanowiłem wejść na KM i zauważyłem Ewrona w moim domu. Gdy spojżałem na taba zauważyłem że grałem tylko ja i Ewron. Nagle Ewron spytał się mnie na czacie czy mam discorda. Bez wahania napisałem że tak. Więc Ewron dodał mnie na dc (discord) I zadzwonił do mnie.

E(Ewron)-Hej
N(Nexe)-h-Hej
E-hoć może Cię oprowadzę po KM
N-ok

Ewron oprowadził mnie po całej Kwadratowej i opowiedział który dom jest czyj. Na koniec poszliśmy do domu Ewrona.

E-Nexe przyjemnie mi się z Tobą rozmawia więc może chciał byś się ze mną spotkać?
N-mi też się przyjemnie z Tobą gada więc chętnie Cię poznam
E-ok to zadzwonię do ciebie jutro gdzie się spotkamy
N-ok

////////////////////////////////////////////////////////////////////////
To koniec tego rozdziału mam nadzieję że książka się przyjmie🙂

Nexe x EwronOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz