1

19 1 0
                                    

Mala som sen.
Krásny sen, stretla som muža, áno bol oproti mne starší ja som mala 16 a on 21. Ležali sme vedľa seba v posteli a on na mňa pozeral ako na najvzácnejší drahokam. Hladkal ma po tváry tak jemne že som tomu nemohla uveriť, vychutnávala som si každý jeho dotyk. A bola som zahĺbená do jeho slabo modrých oči. Zrazu sa nahol a pobozkal ma, a jeho ruka spočala na mojom páse.
,,Toto nemôžme." Vyslovil po jeho nežnom bozku. Postavil sa vzal si čiernu košeľu a otváral dvere. Jedine čo  som mohla povedať bolo.
,,Noah!"
.
.
,,A z môjho sna ma zobudil mobil. Pretože si mi volala ty škatuľa! Možno by som ho ešte presvedčila aby ostal!" Urazene som zamrmlala. A z druhého konca sa mi ozvala kamarátka Kessidy.

,,Je dedinské aby si na mňa vrčala za chlapa v sne." Zachectla sa Kessidy.

,,Ale nevolám ti kvôli tomu aby som ťa zobudila z tvojho sna o princovi na bielom koni.." princovi na bielom koni zdôraznila hnusoba jedna.

,,Čo sa deje teda ?"Nepociťovala som zatiaľ žiadnu starosť, takže si myslím že to nebude hrozné.

,,Ahhh." Vzdychla si, faaaajn už to prechádza začínam mať starosti.

,,John...On zasa je čudný, ja neviem čo mám robiť." Počula som ako jemne vzlykala.

,,Zlatko, oblečiem sa a pridem za tebou hneď ano? Spravíme si pekný dievčenský deň." Usmiala som sa.

,,Dobre."

Zložila mi. Šla som sa teda rýchlo obliecť. Obliekla som si obyčajné čierne tričko s jeansamy a rifľovku, vzala som si svoju malú kabelku, botasky do rúk a bežala dole po schodoch.

Bežala som ku dverám keď otec zakričal moje meno ,,Ashley!" Skoro som to neubrzdila, ešte som sa musela vracať ku dverám kuchyne, ani neviem kedy som pri nich prebehla.

,,Hmm." Zamračila som sa a pomalým krokom som sa vracala nemala som náladu teraz na neho ale milo som odpovedala.

,,Áno ocko?" Vošla som do kuchyne, sedel pri kuchynskom bare, sadla som si ku nemu na tie odporné vysoké stoličky kde som sa driapala 5 minút.

Konečne som vyšla na stoličku a povedala som.
,,Fajn, ešte raz, áno ocko ?" Obúvala som si pri tom svoje topanky a vycerila som na neho zuby, a on sa pousmial a povedal.

,,Bože ty si šašo. Ale teraz k veci, vieš ako som ti hovoril že odchádzam budem preč niekdy aj mesiac, niekdy aj viac..." Moje ústa boli otvorené do korán a snažila som presvedčiť samu seba že nespravil  tú vec.

,,Oci, oci, oci...nie nie nie, však si to nespravil, však si nespravil tú vec!." Pozrel sa na mňa ustarostene, chytil ma za plece.

,,Ashley musel som však kto by tu s tebou bol zlatíčko, potrebuješ svojho strážcu." Prevrátila som očami.

,,Je tu na blízku?" Zašepkala som.

,,Áno, je v druhej kuchyni." Ukázal prstom na miestnosť.

Naschvál som povedala na hlas aby ma počul...,, Skadiaľ vieš že mi neublíži kým budeš preč?" Preplietla som si ruky.

,,Neboj zlatko, je to syn môjho dobrého kamaráta. A teraz už musím ísť." Postavil sa zo stoličky, a bol na odchode. Ale zastavil sa. ,,Ľúbim ťa prídem domov večer." Žmurkol.

,,Ocko aj ja prídem len večer." Snažila som sa usmiať tak aby som nemala zle.

,,Čože? A kam ideš? Máš frajera? Máš len 16 čo keď otehotnieš!?" Pozerám na neho, keby sa dalo od hanby by mi mohli oči vypadnúť.

,,Ocko idem ku Kessidy, nemá dobrú náladu tak ju chcem vytiahnuť von."

,,Už som sa zľakol, že moje malé dievčatko ide von s chlapcom, tým pádom nemusí ísť s tebou Noah ?..." Keď som počula to meno moje srdce prestalo búchať na chvíľu.

,,Emm,nie musím ísť ocko ahooj!!." Akože toto malo byť čo?! Akože mám sen, ten chalp sa volá Noah, nikto nikde naokolo s menom Noah, u nás sa objaví Noah, pomoooc. Snažila som sa rýchlo dostať z domu.

Pridala som do kroku. Keď mi zazvonil mobil.
,,Kde si tak dlho ?" Kessidy.

,,Prepáč už som na ceste otec ma zdržal musím ti niečo povedať. Ahoj.." 

***
Dúfam že sa vám toto páčilo, dráma hneď na začiatku o môj božeee. 💞💞

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 14, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My bodyguard Where stories live. Discover now