Before this all happend ~1~

43 2 1
                                    

Het was een normale schooldag en ik had mijn normale routine:

6:30: Opstaan
7:00: Echt opstaan en uitbed gaan
7:05: Aankleden
7:10: Ontbijten
7:20: Poetsen
7:30: Haren doen
7:40: Make up en accessoires
7:50: Glitters opdoen
8:00: Op weg naar school

Ookal wordt ik wel gepest omdat ik altijd glitters draag en ik een neuspiercing heb het boeit me eigenlijk niet zo veel wat mensen er van vinden ik ben wel door ergere tijden geweest. Zoals toen mijn kat was overleden, ik was opgegroeid met Ilona. Mijn vrienden vonden het overdreven maar ik raakte in een depressie toen Ilona was overleden, ik was vroeger ook populair maar toen kwam Kim op school en stootte mijn titel. Ik werd van een iemand naar een niemand.

Maar even terug naar vandaag, ik kwam dus op school en ik was zoals altijd weer te vroeg dus ging ik huiswerk maken, normaal ben ik ook in de andere pauzes alleen maar toen hoorde ik een paar mensen praten. Praten over Katy Perry's nieuwe muziek Clip: "I kissed a girl". "Heb je het al gehoord? Kesha zit ook in de clip." "Echt waar?" "Ja, die met de blonde krullen" waar hebben ze het toch over? Dus vroeg ik:"Wie is Kesha?" "Ken je haar niet?" "Nee" "Owh, ze zat hier vorig jaar nog op school maar ze is gestopt voor haar muziek carrière ze had een demo gestuurd naar ene Dr.Luke en hij wou dat ze kwam naar LA om een paar nummers te opnemen dus dat is wat ze gedaan heeft." "Cool" "Ja, ze heeft belooft aan ons als het haar gelukt is dat ze hier zal gaan optreden." "Oke" "Wil je bij ons zitten? Je zit zo alleen." "Owh ja tuurlijk."
Dat is dus wat ik deed ik ging daar zitten, ze zeiden dat hun naam Jeanie, Savannah, Julie en Carrie er waren geloof ik meer mensen bij maar hun namen ben ik vergeten. Helaas ging de bel dus moest ik weer naar het lokaal en veder heb ik hun niet meer gezien, ze zitten een klas hoger dan ik. Maar dat was het vandaag wel dagboek tot morgen

xoxo Julia

Everything changedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu