Vandaag werd ik blijer wakker, met de gedachte dat ik nieuwe vrienden heb gemaakt, ze merkten het meteen vanmorgen bij het ontbijt.
"Julia" "Hmmm?" "Wat is er, waarom ben je zo blij, je lijkt blijer dan normaal. Heb je een vriendje ofzo?" "Ja dat heeft ze" "Hou je mond Charlie en nee mam dat heb ik niet ik ben gewoon blijer mag dat niet?"
En toen was het stil van de verbazing. En gingen we allemaal veder me ons leven. En werd het al snel tijd om naar school te gaan dus dat deed ik. Onderweg in de bus kreeg ik een berichtje van Savannah want ik had al hun telefoonnummers gekregen.07:30 Savannah: "Ik heb een berichtje gekregen van kesha."
07:30 Ik: "Vertel"
07:31 Savannah: " Het gaat goed met haar, ze mist ons, en heeft al een paar nummers opgenomen en ze heeft iemand ontmoet."
07:32 Ik: "Wie wie?"
07:32 Savannah: "Flo Rida, ze zingt mee op zijn nieuwe nummer right round."
07:33 Ik: "Oh dat is geweldig."
07:34 Savannah: "Ja, ookal wou hij eerst Lady Gaga ofzo in zijn nummer maar Dr.Luke heeft hem overgehaald om Kesha te doen"
07:36 Ik: "Oh gelukkig. Ik zit nu in de bus zie je zo op school."
07:36 Savannah: "Tot zo."Eenmaal aangekomen op school zag ik al Julie. Ze kwam naar me toe en we waren even aan het praten. Tot dat Savannah helemaal nat aankwam. "Wat is er gebeurt?" "Jeanie, ze heeft mij van mijn fiets getrapt en toen ben ik in de plas gevallen bij de supermarkt." "Waarom heeft ze dat gedaan?" "Omdat ik haar geheim weet van Kesha en haar en ik weet wie ze echt is, maar niks tegen haar zeggen oke?" "Belooft" "Ik heb anders wel wat droge extra kleding voor je Savannah." "Oh heel erg bedankt." dus toen liepen we naar mijn kluisje met zijn 3e en vertelde ze me precies wat Jeanie heeft gedaan, behalve dan Savannah in de plas te trappen maar het geheim.
"Bedankt voor de extra kleding Julia." "Graag gedaan."Maar goed dit is dus dat geheim:
Jeanie en Kesha hadden gewoon leuk afgesproken bij Kesha thuis en Jeanie zat al steeds roddels te verspreiden over Kesha maar ja ze zaten dus Bij Kesha omdat Jeanie haar auto kapot was en Kesha haar had op gehaald dus ze waren een beetje dronken en ja je weet dan wat er gebeurt leuke verhalen aan elkaar vertellen maar dus viel Kesha en Jeanie in slaap maar toen Kesha de volgende morgen wakker werd was Jeanie weg met Kesha haar auto. En als dat nog niet genoeg was ging Jeanie ook nog eens geheimen over haar seksleven rond vertellen.
Maar nu denkt Kesha van "Ik heb eindelijk mijn kans als ik een platencontract krijg dan ga ik dat nummer wereldwijd maken wat ik heb geschreven over haar en dan weet iedereen wie ze echt is."Dat was het wel dagboek tot later
Xoxo Julia
JE LEEST
Everything changed
Fiksi PenggemarBefore this I didn't knew how much my life was going to change... ~ ~ ~ A two sides story about Julia and Kesha