𖣦𖣦𖣦.mibecaelna.com/iconcriticism
Kitabın adından da göründüğü gibi, burada iconları eleştireceğiz.
Öncelikle şunu belirtelim, iconlarınızı eleştirecek olan kişiler bu konu hakkında yeterli deneyime sahiptir.
Hesapta çıkaracağımız icon kitabından da bunu göreceksiniz.
1. Deneyimimize güvenmiyor, sert eleştiriler kaldıramıyor veya 'siz kendinizi ne sanıyorsunuz' gibi tabirlerde bulunup, herhangi bir laf atma çabasına girecek iseniz istek atmayın ve kitabı terkedin.2. Iconlar hakkında yeterince bilgiye sahip olmayanlar gelipte boş yapmayın.
3. Evet her icon da, sadece polarrlanmış bir icon da bile az da olsa emek vardır. Ama bizim burada eleştireceğimiz şeyler sizin emekleriniz değil, iconlarınızın bahsedildiği kadar iyi, uyumlu ve hoş olduğu. Bu ikili arasında ki farkı unutmayın.
4. Sert tepkiler vermeye gerek olduğu sanmıyoruz, ne de olsa burada sadece icon eleştiriyoruz. Ne size ne de ebeveynlerinize karşı bir küfür etmiyoruz + olarak eğer eleştiriyi beğenmeyip arkadaşlarınızı çağıracaksanız minik bir hatırlatma: insanların arkasına saklanmaktan vazgeçin, kendinizi çok küçük düşürüyorsunuz.
──────🍓🍊🥑🍉🍌──────
(╰╮_)... Eleştiri istiyorsanız buraya işaret bırakın.
(╰╮_)... Lütfen en az 6 kişilik prim yapın, prim yapmadan eleştiri alamazsınız.