🔥💢 First Love & First F**kin 💢🔥
Part 5🚨မနက္ 8:00နာရီ
JungKook လည္းထျပီးေဘးကအေကာင္ေပါက္စေလးကိုျကည့္ေတာ့အိပ္ေပ်ာ္ေနဆဲျဖစ္သည္ သူလည္းမႏွူိးခ်င္တာေျကာင့္ ဒီတိုင္းထိုင္ျပီးထိုအေကာင္ေပါက္စေလးရဲ့မ်က္ႏွာအစိတ္အပိုု္င္းတိုင္းကိုလိုက္ျကည့္မိသည္ ထို႔ေနာက္ ႏွူတ္ခမ္းနီရဲရဲေတြကိုျကည့္မိေတာ့ အာေခါင္ေျခာက္လာျပီး ေအာက္ကအငယ္ေကာင္ကႏွူိးထလာတာေျကာင့္ JungKook တစ္ေယာက္မနက္ေစာေစာစီးစီးေရခ်ိုးခန္းထဲ၀င္ျပီးလက္သမားလုပ္ရပါေတာ့တယ္.........
"အ့ အင္း ဟင္း"
Taehyung ကေရခ်ိုးခန္းထဲကေရခ်ိုးသံကိုျကားေနရတာေျကာင့္ ေအာက္ပိုင္းနာက်င္စြာျဖင့္ႏွူိးထလာသည္......သူလည္းနာက်င္ေနတာကိုလ်စ္လ်ဴရွူလိုက္ျပီး ကုတင္ေပၚထထိုင္ကာ...
"ေရခ်ိုးခန္းထဲ ေရခ်ိုးေနတာJeon လားဟင္"
ထယ္ေယာင္းတစ္ေယာက္အရင္တစ္ခါလိုမ်ိုးJeon ကျပန္သြားမလား ျပီးေတာ့ ေရခ်ိုးခန္းထဲကJeon မဟုတ္ရင္ဘယ္သူျဖစ္မလဲဆိုတဲ့စိတ္ျဖင့္ေမးလိုက္ျခင္းပင္
"အင္း Tae ႏွူိးေနျပီလား"
အခုမွထယ္ေယာင္းရင္ထဲကအလုံးျကီးက်သြားေတာ့သည္ Jeon ကအရင္လိုတစ္ခါတည္းမျပန္ဘဲ ေနေနေသးသည္မလား.....ျပီးေတာ့မေန႔ညကJungKook သူ႔ကို"ခ်စ္တယ္ ထယ္"လို႔ေျပာခဲ့တာကိုျပန္ေတြးရင္းရွက္ေသြးလည္းျဖာေနေသးသည္.....ခနျကာေတာ့ JungKook လည္း အေပၚပိုင္းဗလာ ေအာက္ပိုင္းကိုေတာ့တစ္ဘက္ျဖင့္ပတ္ကာထြက္လာသည္ ထယ္ေယာင္းကေတာ့ .ေဂ်ာင္ဂုရဲ့အေပၚပိုင္းကိုျကည့္မိေတာ့ရွက္ေသြားတျဖာျဖာ.......
"ထယ္ ေရာေရခ်ိုးအုံးမလား"
JungKook မွစကားဆိုလာသည္......
"ဟုတ္"
"ထယ္ ထႏုိင္လား"
"ဟို ဟို က်ေနာ္ထႏုိင္ပါတယ္ လမ္းေတာ့မေလ်ွာက္ ႏုိင္ေလာင္ဘူး"
သူ႔ေရွ့မာစကားအထစ္ထစ္ေငါ့ေငါ့ဆိုေနေသာေပါက္စေလးကိုJungKook အသည္းယားလာသျဖင့္......
"ရြွတ္"
ထိုေပါက္စေလးရဲ့နီရဲေနေသာပါးေလးကိုနမ္းျပီး ခ်ီလိုက္ေတာ့ထိုေပါက္စရဲ့လက္သြယ္သြယ္ေတြကသူ႔လည္ပင္းကိုသိုင္းဖက္ထားျပီးသား......
"ဟက္ ခ်စ္စရာေကာင္းလိုက္တာ ထယ္က"
JK အဲ့လိုေျပာေတာ့ ရွက္ေသြးျဖာေနသူထယ္ေယာင္း......
JK လည္းထယ္ေယာင္းကိုခ်ီကာ ေရခ်ိုးခန္းထဲတြင္ ေရခ်ိုးေပးလိုက္သည္.......
🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨
JungKook နဲ႔ Taehyung လည္း VVIP Roomထဲကေနထြက္လာလိုက္သည္ ေဂ်ာင္ဂုကထယ္ေယာင္းကိုေက်ာပိုးလ်က္သားအေနအထားျဖင့္.....မေန႔ညကသူေတာ္ေတာ္ေသာင္းက်န္းထားေတာ့ ဟိုေပါက္စကလမ္းမေလ်ွာက္ႏုိင္ေသာေျကာင့္......ျပီးေတာ့သူတို႔ဦးတည္ရာက Club ပိုင္ရွင္သူေ႒းဆီ........
ခနျကာေတာ့ သူတို႔လည္း club ပိုင္ရွင္သူေ႒းရဲ့အခန္းထဲ၀င္သြားသည္.....အခန္းထဲေရာက္ေသာ္ JungKook က
"က်ေနာ္ TaeHyung ကိုဒီကေနေခၚထုတ္သြားမယ္"
"ဟက္~~"
JK အဲ့လိုေျပာေတာ့ သူေ႒းကဟက္ခနဲရီလိုက္ျပီး.....
"အလကားေတာ့ဘယ္ရမလဲ CEO Jeon"
အဲ့သူေ႒းေျပာတာကို JK ေကာင္းေကာင္းနားလည္ပါတယ္......TaeHyung ကေတာ့ ေျကာင္လ်က္သား......
"ဟက္~ ေရာ့ သိန္း 500ေလာက္လား"
"အို CEO ဒီေကာင္ေလးကအဖိုးတန္ေတာ့ေလ ဒီသိန္း500ေလာက္ကနည္းနည္း...."
သူေ႒းစကားေတာင္မဆုံးေသးJK က.....
"သိန္း 50000 အဆင္ေျပလား"
"OMG အဆင္ေျပပါတယ္ အဲ့ဆိုဒီTaeHyung ကိုCEO Jeon ေခၚသြားလို႔ရပါျပီတစ္သက္လုံး သိမ္းထားပါ"
"စိတ္ခ်"
ဆိုျပီး TaeHyung လက္ကိုဆြဲကာ သူ႔ကားဆီသြားျပီး ကားေပၚတက္ကာ သူ႔အိမ္ေတာ္ဆီသို႔ေမာင္းလာခဲ့သည္......ကားေပၚမာလည္းႏွစိေယာက္သားဘာစကားမွမဆိုခဲ့......ေနာက္ေတာ့JungKook အိမ္ကိုေရာက္လာျပီေလ........
🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨
တိုသြားတဲ့အတြက္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ဗ်🙏
က်ေနာ္အိမ္ကလူေတြနဲ႔အဆင္မေျပလို႔ပါ အခုေတာင္သူငယ္ခ်င္းအိမ္မာလိုက္အိပ္တာ😔
အျကာျကီးေစာင့္လိုက္ရတယ္မလား😔အဲ့အတြက္လည္းက်ေနာ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္🙏
မနက္ျဖန္က်ရင္ Part 6 တကယ္ UP ေပးပါ့မယ္😔
ေနာက္တစ္ပိုင္းက်ရင္ JungKook ျကီးကို Daddy ပုံစံမ်ိုးျမင္ရမာျဖစ္ျပီးထယ္ေယာင္းကBabyပုံစံေလးျမင္ရမာပါ🙆
ေမ်ာ္ေပးျကပါအုံးဗ်😚
29.9.2020😚
YOU ARE READING
💢🔥First Love & First F**kin 🔥💢
RomanceKTV မွာေရာင္းစားခံရတဲ့ေကာင္ေလးနဲ႔ Korea ႏုိင္ငံထိပ္တန္း စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္No.1ျဖစ္တဲ့ CEO Jeon JungKook တို႔ေတြ႔ဆုံေသာအခါ၀ယ္..... Top - Jeon JungKook Bottom - Kim TaeHyung Warning 🔥🚨 TaeKook Fic 💜 ပထမဆုံးေရးတဲ့ TaeKook Fic မို႔အားေပးျကပါအုံး...