...
Almina'nın anlatımıyla...
Okuldan yine sıradan birgün kantinden kahve aldım ve yürümeye başladım sınıfa uğrayıp kitabımı aldım ve dışarıya çıktım. tam giderken biri ile çarpıştım kahveyi çocuğun üzerine döktüm kahve sıcak olmalıydı "ahhh yandımmm..." dedi "pardon pardoonn! kusura bakmaya görmedim seni" dedim ve yüzüne baktım yüz hatları okadar güzeldiki siyah saçlı, ela gözlü ,uzun boylu ben 1.50 çocuk 1.87 vardı gözlerinin içine bakıp "iyi misin?" diye sordum. çocuktan cevap geldi " teşekkür ederimde yandım yandım nasıl iyi olayım?" tabi ben bu cevaba sinirlenip "pardonda bana çarpan sensin!önüne baksaydın!"dedim ve yoluma devam ettim. çocuk arkamdan geldi içimden düşündüm "çocuk hem bu güzelliğe kıyamadı hemde suçlu olduğunu anladı" dedim. çocuk seslendi."bir bakarmısın?"dedi "ne var!" diye döndüm çünkü hala sinirimi alamamıştım."döktüğüm kahvenin yerine kahve ısmarlasam?yanında da çikolata?" dedi asla hayır diyemiyceğim şeylerden birisi çikolataydı "çikolatamııı?olurrr" dedim " gel o zaman kantine:)" dedi sırıtarak.çocuk yavaş yavaş ilerledi kantine doğru bende arksından yavaş yavaş yürümek yerine yanına koştum sırıttı. kantine gidene kadar güldü ama hiçbirşey söylemedi.masaya doğru ilerledi ve sandalyeyi çekti "buyrun küçük hanım." dedi sırıtarak.hemen karşısındaki sandalyeyi çektim"kendimde yapabilirim ."dedim."uhuhh !asiyiz " cevap vermedim kitabımı açtım okumaya başladım elinde iki kahve ikide çikolata vardı."al bakalım cüce!"neden böyle demişti boyumlamı dalga geçmişti "teşekkür ederim."dedim. kahvem yudumladım tam çikolatamı açıyordum çikolata yere düştü eğilip çikolatayı alacakken okuduğum kitap kafama düştü küçük bi inleme "aa-hh" hemen yardım etti "asi kızımız birazda sakarmış"ellimi tutup yerden kaldırdı sandalyeye oturdum "ben ege. senin adın bakalım asi ve sakar kız?"dedi. "bende almina tanıştığıma memnun oldum" dedim kitabıma geri döndüm "kitap bu kadar nemli olduğuna göre güzel bir kitap bitirinc verirmisin bend okuyayım?" kitabı verip vermemek arasında kararsızdım "olur veririm." dedim "pekii telefon numaranı alabilirmiyim?" diye sordu biraz erkendi ama verdim telefon numaramı " yaz +0549 *** ** **" "derste yazarım beklemede kal. haaa çıkıştada ararım güzellik "dedi ve gitti.
Derste
Gizli Numara: Naber güzelik:)
Egemiydi acada korkmamıştım diyemem ama yazdım
Kimsin?
Gizli Numara:kimim acaba güzellik? :)
şu sabah ki çocuk?
Gizli Numara: O kim?:)
Ege?
Gizli Numara:Evettt:) ismimi birkere de ağızından duymak istiyorum:)
Gizli Numara:Çıkışta çardağın orda güzellik