you, you, you

30 3 0
                                    

Ellerim arasında beceriksizce tuttuğum çiçekli kupadan yayılan ısı üşüyen ellerimi ısıtırken papatya çayının huzur verici kokusu burnumu doldurmaya başlamıştı bile. Gelip geçen günlerimde elimde papatya çayımla, yumuşacık yatağımda sana olan özlemimle, seni pembe tüylü günlüğüme ağlamadan yazacak olmam aklıma bile gelmezdi sevgilim. Sana olan özlemim yakıyor tüm bedenimi ama seni beklemenin güzelliğini yaşıyorum şimdi. Her şeyin güzel olduğu gibi, beklemek de güzel seni. Bir şarkı, belki de bir şiir, kulağımın kenarına sıkıştırdığım minik bir çiçek... Sen hep benimlesin sevgilim. Avucumun içinden ayırmadığım disney figürüsün, her yere benimle geliyorsun. Aklımda, elimde, kalbimde... Her yerdesin.

Sağa çeviriyorum usulca başımı, saatimin üzerindeki en sevdiğimiz filmin karakterlerindesin. Kapağı açık kalmış dolabıma kayıyor gözlerim, senin sevdiğin kot ceketimdesin. Ders kitapları ilgimi çekiyor şimdi, sana anlattığım sorular doluşuyor bir bir aklıma, o güzel gülüşünle test kitaplarımdasın. Tüllü perdelerimi aralıyor ellerim, simsiyah geceye bakıyorum. Ah, baksana dileklerimiz orada sevgilim! Ve sen en parlak yıldızın içindesin şimdi de.

Yudumlarken sımsıcak papatya çayını ısınmaya başlamıştım. Ellerimi tutman daha keskin bir çözümdü kalbimin ısınması adına ama kupanın sıcaklığı idare ediyordu ellerimi. Yıldızları inceleyip her birine yeni yeni hayaller bağlamaya devam ediyordum. Tüm hayallerim seninle benim. Ne çok isterdim şu an yatağımda oturup bana evrenin en güzel şarkılarını çalmanı. Sesin bana verilmiş en güzel hediyelerdenken başımı dizlerine koyup onu dinleyemem ne acı. Biliyorum ama ben, kısa süre sonra koyacağım başımı dizine, dinleyeceğim en güzel şarkıları senden. sense ya saçlarımı okşayacaksın mükemmel ellerinle ya da gitarınla kulaklarımı kutsayacaksın. Hoş, zaten sesin yetiyor kutsanmama. Tüm bir gece dinleyebilirim seni, sen yorulana dek. Belki uyuyakalırız sonra, ben senin o güzel kokunda kaybolurum.

*flashback*

Sarı saçları dalgalanarak Kim Jennie'nin peşinden gidiyordu koşmaktan binbir hâle girmiş kız. Kahverengi saçlı şımarık sevgilisi arada arkasına dönerek dilini çıkarıyor, ona asla yakalanmayacağını söylüyordu. Bu Chaeyoung'u yalnızca güldürüyordu ve bir miktar daha hızlı koşmasına sebep oluyordu. Kesinlikle yakalanmak istiyordu Jennie ve o da bunun farkındaydı. Sadece onun yavaşlaması için fırsat kolluyordu ve kahverengi saçlarının havadaki hareketlerini izlemenin keyfini çıkarıyordu. Kaçan Kim, şu anki halini bir an bile düşünecek olsa o anda kalmak için her şeyi yapardı zannınca.



yeni bir kitap!! evet, yine hüzünlü

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

yeni bir kitap!! evet, yine hüzünlü... umarım seversiniz^^

iyi geceler!~🌙💛 en çok da sana.

for my love' channieWhere stories live. Discover now