P̦̺͇r͎͚͜z̢͍͇e̫̻̺d̡̢s̢̝͓t͖͕͇a̢̢w͍͙͚i͎͔̘e̞̞̻n͉̘̫i͙͓͜e̻̟̞ P̠̞͎o̡̠͔s̡͎t̙̝a̡̙͜c̻̠͔i̡͚
Jacob Jakubos w postaci człowieka
Jacob w postaci Demona
Jacob to demon w ludzkiej postaci zesłany na ziemię przez Lucyfera by uprzykrzał i niszczył ludziom życie na ziemi, lecz sprzeciwił się woli swojego pana gdy poznał przyjaciół(Wiktorię i Simona).W szkole magii jest na trzecim roku.
Wiktoria Salomos w postaci człowiekaWiktoria w postaci Wilkołaka
Wiktoria to młoda czarodziejka uczęszczająca do szkoły magii na drugim roku,lecz pewnego dnia zdarzył jej się wypadek bo zaatakował i zagryzł ją wilkołak, lekarze walczyli o jej życie a gdy już im się to udało dziewczyna zyskała drugie oblicze zamieniając się podczas pełni i pod wpływem złości w wilkołaka.
Simon Milko w postaci człowieka
Simon w postaci kota
Simon to młody czarodziej animag uczęszczający do szkoły wraz ze swoją ukochaną Wiktorią, gdy dziewczynę spotkał wypadek nie odstępował jej na krok i nawet spał u jej boku w postaci kota.Jest w tej samej klasie co Wiktoria
Viola Szpila
Viola to uczennica z wymiany uczęszczająca do szkoły magii na pierwszym roku. Jest koleżanką Jacoba,Wiktorii i Simona.Viola to siostra Carolain lecz dziewczyna nie lubi o tym mówić.
Carolain Szpila
Carolain kiedyś była taka sama jak jej siostra Viola lecz tylko z wyglądu bo gdy w dzieciństwie nad stawem pokłóciła się ze swoją siostrą na jaw wyszło jaka jest naprawdę,że jest hamska,okrutna i wstrętna. Podczas kłótni wepchnęła swoją siostrę do wody, dziewczyna prawie utonęła ale duchy zaczarowanego stawu ocaliły ją.By ukarać okropny czyn dziewczyny duch zmieniły ją w odbicie jej zepsutej duszy.Obecnie chodzi z Violą do klasy.
CZYTASZ
✞𝔓ℑ𝔈𝔎Ł𝔒 𝔑𝔄 ℨℑ𝔈𝔐ℑ✞ ☜ ☞ ✞PIEKŁO NA ZIEMI✞
AdventureOpowieść inspirowana prawdziwym życiem z nutą magii i fantazji. Podzielona na widok oczami postaci