Karanlık Kız

8 1 0
                                    

Aslında adım Ada, ama bana masal diyorlar. Çünkü masal ismini gerçekten çok seviyorum. Yaşım 12

Annem ile babam ayrı. Telefonla çok fazla ilgileniyorum ve derslerim çok kötü. Sosyal medya arkadaşlıkları piskolojimi bozmuş durumda. İşte tamda bunu anlatacağım.

Oyuna girdim, biriyle tanıştım ve kanka olduk. Aslında çokta önem vermemiştim, herkes gibi normal bı kanka sandım. Ama öyle değildi. O benim hayatımı hem iyi yönde hem kötü yönde etkiledi.

Başlayalım...

Oyuna girdim ve kankamda gelmişti. Oyun oynadık, sohbet ettik. İnstegramini verdim. Ertesi gün biriyle tanıştım Kaan. Sevgili olduk. Hemen emine yazdım fakat emin ve Kaan birbirlerinden hiç hoslanmadilar. Hergün kavga ettiler.
Bı gün yine kavga ediyorlardı  ve ben aralarına girdim. Emin beni dinlemedi ve kavga etmeye devam etti. Bozulmuştum. Bı kaç gün sonra eminin kardeşi elif bana eminin benden hoşlandığını söyledi. Ve ardından eminle oyuna girdik. Orda bana söyledi. Bişey diyemedim.

Ertesi gün sabah emine yazdığımda cevap alamadım ve bende elife yazdım. Eliften aldığım mesaj beni çok korkuttu. Ve ağlamaya başladim. Emini sabah bembeyaz görmüşler ve hastaneye götürmuşler. Benim adımı söylüyormuş. Ve bitkisel hayata geçme şansı varmış. Haber gelene kadar hep ağladım dua ettim. Akşam olmuştu biraz daha sakindim ve elime telefonu aldım. Bir mesaj vardı. Ve emin atmışti. Çok mutluyum ve hemen cevap verdim bana iyi olduğunu söylemişti. O an onu daha çok üzmemek için sevgilim Kaan yazmaya karar verdim. Olanları anlattım ve oda kabul etti. Ayrılmıştık.

Emine yazdım.
-emin biz Kaan la ayrıldık
- o zaman
-?
-o zaman sevgilim olur musun masal?
Ona aşık değilim ve ne diyeceğimi bilmiyorum. Kabul etmezsem üzülecek ama kabul edersem ben mutlu olamicam. Ne yapmaliydim? Of tabiiki kabul ettim
- peki olur:)

Mutlu olmuştu ve onun mutlu olması beni daha çok mutlu etti.

Saat 01.00 ve uykum var. Eminden bir mesaj geldi
-iyi geceler güzelim
-iyi geceler
Hem kötü hem iyi hissediyorum, ve yarın okul var lanet olsasi ödevimi yapmadım. Pek umrumda değil uykum vardı ve yattım.
Sabah okul için kalktığımda hala çok yorgundum. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra hazırdım ve okula gittim. Okulun sessiz kızı benim. Benim konuştuğumu duyan azdır. Sadece hoca soru sorarsa cevap veririm.

Saat 16.30 okulum bitti ve eve gidiyorum. Tabiiki eminden bir mesaj..

Karanlık KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin