İnstegrami açtım ve eminden gelen mesajı okudum
-özledim seni nerdesin?
-okuldaydim şimdi geldim
-peki canım, oyuna girelimmi?
-tamam olur
Robloxu açtim ve oynadığı oyuna girdim kardeside oyunda ve
Kavga ediyorlar. Yazdıkları herşeyi okuyorum. Ve eminin yazigi bir mesaj beni çok sinirlendirdi. Elife onun evlatlık olduğunu söylemişti. Hem üzgün, hem şaşkın, hemde kızgınım. Olaylar bitti. Herkes oyundan çıktı. Tam telefonu kapatacağım sırada açelya mesaj attı "masal, elif kendini bıçakladı" korkuyla yerimden fırladim. Yapabileceğim hiç birsey yoktu. Emin yüzünden di. Emine çok kızgındim. "Nasıl böyle bişey yaparsın emin?!"
Yazdım. Belli ki oda üzgündü, ve pişman ama pişman olması hiç bir seyi değiştirmedi. "Üzgünüm gerçekten, dalgınlığıma geldi ve soyeldim üzgünüm.." bir kaç konuşmadan sirna ayrılmıştık. Gergindim, elife bişey olucak diye korkuyordum..Sabah oldu okul var ama gidesim yok, hala bir haber alamadım. Telefonumu tam alacağim sırada yatarken şarja takmadigimi fark ettim, ve şarjim 3'tü!
NE!!
Ben bu şarja nası okula gidecektim. Şarja taktım ve ınstagrami kontrol ettim, mesaj yoktu. Halsiz bı şekilde kahvaltı yaptım. Çantamı hazirladim, telefonumu şarjdan çektim şarjım 20'ydi. Olsun yeter diye düşünerek çantamı aldım ve evden çıktım. Yolda giderken saate baktım.
Hayır hayal olsun lütfen. SAAT 08.30. Derse yarım saat geciktım. Adımlarımı hizlandirdim ve 5 dk sonra kendimi okulun girişinde buldum koşarak sınıfa ilerledim. Kapıyı çaldım ve içeri girdim. Şuclu bakışlarla öğretmene baktım. "Niye geç kalıyorsun ada? Git geç kağıdı al gel!" "Peki" dedim neredeyse duyulamacak bir sesle. Sınıftan çıktığımda gözlerimi devirdim ve müdür yardımcısinin odasına gittim. Geç kağıdını aldım ve yavaş yavaş sınıfa doğru yürüdüm. Masaya geç kağıdını koydum ve tam oturacakken hoca seslendi "bı daha geç kalırsan derse almam seni, ayrıca telefonunu kutuya koy"
Benden niye bu kadar nefret ediyo tek suçum derse geç kalmak mı? Ah bu hocalar beni sinir etmek için ellerinden gelenleri yapiyolar.Telefonumu koydum ve defterimi cikardim. 10 dk sonra ders bitti. Arkasim damla ve Alarayla kantine gittik. Faka bı sorun vardi. Ben paramı evde unutmuştum. İkiside bisiler aldilar. Kalorifer e geçip sohbet ettik...
Okul bitti, sonunda eve gidiyorum. Hemen müdür yardımcısından telefonumu aldım ve hızla açtım. Evet sonunda bir mesaj vardı açelyadan "Elif yaşıyor ama hafızasının birazi gidik, ama merak etme 1 haftaya kadar duzelicek dediler"
Tam okumamami bitirdimki annem aradi "kızım kapının önüne çık hadi bekliyorum" arabaya bindik ve eve gittik.