Ann'e Terlik Uçarak Geliyooor

55 4 322
                                    

Selammmmm. Başka yazacak şey bulamadım. Anne terliklerini en iyi ElifEyllzdemir ile ben biliriz de mi kardeşim?

-HellooSunshinee-:Athena olmasaydı annen hangi tanrıça olsun isterdin?

Annabeth:
Hımmm şeey eeee şuan tüm tanrıçaları gözden geçirmem gerek.
Afrodit olmaz makyaj sevmem.

Drew:
Iyk. İğrenç kız.

*Jessica,Percy ve Piper Drew'in üstüne yürür, Drew göt korkusu ile kaçar*

Annabeth:
Neyse. Artemis hiç olmaz bakire çünkü. Hera da Zeus'a bağlı. Bir de o salak tanrıçanın kızı asla olmam.

Hera:
Hıh seni isteyen olmadı zaten. Bir dakika bir dakika Sen. Bana. Salak. Mı. Dedin??!??!??(Sen Ann'e kurban ol)

Annabeth:
Evet.

Hera:
Bana bak kızım seni öyle bir cezalandırırım ki-

Athena:
Ne yapıyormuşsun?

Hera:
Hah Athena. Bak gör kızın neler diyor?

Athena:
Ne diyormuş?

Jessica:
Annecim bak ben yazdım göstereyim.*Şu ana kadar olan yazıları gösterir*(Bu koyu yazılmışlar benim düşüncelerim bu arada Athena bunları görmüyor.)

Athena:
Hera... Kızıma karışamazsın. Hem kızımda öyle bir izlenim bırakmışsın demek ki. Aynı zamanda salaksın çünkü IQ seviyeni biliyorum. Söylememi ister misin?

Hera:
nE? Hiç kimseye bir şey açıklamak zorunda değilsin Athena.

Athena:
O zaman beni zorunda bırakma. Ve Helen... Neden böyle bir soru sorduğunu sorabilirmiyim?

Helen:
Canım istedi.

Athena:
Tamam... Sakinim. Cevapla bakayım soruyu Annabeth. Kimi söyleyeceğini merak ediyorum.

Annabeth:*İçinden*
Sıçtım. Kesin terlik atcak.

Annabeth:*Dışından tabii*
Şeeey tamaaam. Demeter olabilir. Ama Hekate de olabilir. Persephone hiç olmaz. Hades'e bağlı çünkü.

Jessica:
Kararın nedir Ann?

Annabeth:
Şeeey Demeter darılma ama Hekate diyorum.

Demeter:
Kesinlikle darılmadım...

Hekate:
Biliyordum!

Athena:*sakin kalmaya çalışıyordur ama başaramaz*
Sen. Hekate. Mi. Dedin?!?

Annabeth:
Anne-

Athena:
Sus!Anladım ben anlayacağımı.*terliğini eline alır*Gel buraya! 

Travis:

Kavga TV'den herkese merhabalar! Bugün Athena vs Annabeth kavgası izleyeceğiz. 

Ekran başındaki Ares:

Ah yüce ben adına! Bunu diyeceğimi hiç düşünmezdim ama... Hadi Athena!!! *Ağlamaya başlar*

Jessica:

Anne duur! 

Athena:

Durmak mı! Durmak mı?Ne durması kızım! *Jessica'ya terlik atar*

Connor:

Offf. O terlik çok pis geliyordu ama. Aha Jessica bayıldı. Neyse arkadaşlar. Artık yazarınız benim o zaman. Hihihi şimdi Jessica'nın yazdığı şeylerin hepsini okuyacağım ve yerine başka şeyler yazacağım. Aslında güzel yazmış neyse ben yeni bir bölüm ekleyeyim en iyisi. 

Travis:

Evvet sayın seyirciler. Kavgamız Jessica'nın bayılmasın ile bitmiş-*Athena Annabeth'i terliği yapıştırır ve Annabeth de bayılır*Oha ama! 

Ares:

Oha mı? Çok iyi yapıştırdı be! Athena hakkını veriyor. *Ağlamaya başlar*Bunları söylemek istemiyorum. Neden söylüyorum peki? 

Jessica:*uyanır ve fısıldar*

Çünkü ben sana söyletiyorum. 

Athena:

Efendim kızım? Özür dilerim canım kızım. 

Annabeth:*uyanır*

Anne! Ben zorunluluktan söylemiştim. Terlik atmana gerek yoktu yani. Off başım!

Jessica:

Çok ağrıyor abla benim de. Bir dakika... Benim bütün olanları yazdığım kitap nerede? Connor!!!! 

Connor :*gözünü kaçırır*

Ama ya. Biraz eğlenmek istemiştim sadece...

*Jessica Connor'un elinden kitabı alır ve neler yazdığını okur. Connor ise o sırada sıvışır*

Jessica:

Connor! Seni geberticem.Nerdesin?

Travis:

Kaçtı ablası kaçtı. 

Jessica:

Bir dahaki röportajda azına sıçcam senin Connor... 

Annabeth ile Jessica revire giderler. Percy kız arkadaşını koruyamadı için kendini boğmaya çalışır ama suyun altında nefes alabildiği için boğulmaz. Athena, Ares ile birlikte olan düellosuna gider. Hera pişmiş kelle gibi sırıtarak herkesi lanetlemek işine geri döner. Hekate hayal kırıklığı ile aşk iksiri yapmaya çalışır. Connor ormana kaçar ve akşam olana kadar orada ağaç perileri ile flörtleşir. Travis kardeşini arar ama bulamaz aramaktan vazgeçip Afrodit kulübesinden makyaj malzemesi çalmaya gider. Demeter göz yaşları ile araları sular,fazla sulandığı için aralar mahvolur,Demeter suçlu olduğunu düşünür ve depresyona girer. 

Eveeet. Bölüm bu kadardı. Nasıl olmuş beğendiniz mi? Bu arada altta yazılanları okuyun. 

Connor'un yazdıkları:

Merhabalar! Ben beyini olmayan Jessica. Annemden beyin dinlendim vermedi. Beni sevmiyormuş. Yüz karasıymışım.(Yüz karası mı deniyordu ona ya?) Ve Connor Stoll'a aşığım. Çünkü o çok yakışıklı, iyi kalpli, güçlü, kaslı... Bütün kızlar ona bayılıyor. Avcı olmam umurumda değil. Connor ilk ve son aşkım olucak. 

Bu arada bölümün sınırını yamayı unutmuşum. 

Sınır: 45 yorum, 7 oy

RİCK RİORDAN KİTAPLARI İLE İLGİLİ KOMİK DİALOGLAR VE RESİMLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin