I.

18 0 0
                                    




Už od dětsví jsem kolem sebe slýchávala o číslu, které se každému vyobrazí na levé straně krku při dovršení 18.narozenin. Ale není to ledajaké číslo. Toto číslo udává, jak dlouho se člověk dožije... ale nejde to nijak ovlivnit. Já mám pár dní před svými 18.narozeninami a pořád doufám, že se mi na krku vyobrazí nekonečno. Bylo by fantastické žít napořád, pořád se bavit a nikdy nestárnout. Vypadat vždycky krásně, mít pořád krásné tělo, obličej bez vrásek. nešednoucí vlasy a nikdy nepocítit strach ze smrti. Jenže toto číslo není běžné, naopak, je vzácné, takže nezbývá než se modlit, aby mi nepadnul třeba rok, pár let nebo pouze pár měsíců.

Moje jméno je Victoria Harris a jak už jsem zmínila, zbývá mi pár dní do mých osmnáctin. Moji rodiče se jmenují Emily a David, a mám také mladšího bráchu, Michaela, který mě očas pěkně štve, ale řekla bych, že to je normální. Žijeme s rodičema v bytě v Londýně a vlastníme restauraci, která se nachází hned pod námi. Chodí tam spoustu lidí a když pomáhám mamce jako servírka, tak ráda pozoruju čísla na cizích krcích...nikdy jsem ale u nikoho neviděla to nekonečno.

Na rodičích je dost vidět, jak jsou oba nervózní z toho, co se mi na krku objeví. Nedivím se jim. Pořád se o tom baví, říkají jak mě mají rádi.. no, chvílemi to vypadá, jak kdybych už tam měla vyrytý den nebo jen pár hodin, ale zatím tam nemám nic. Ale chápu je. Na druhou stranu už plánují obrovskou oslavu, která se bude samozřejmě konat v naší krásné restauraci. Pozvu si tam svoje nejlepší kamarádky Lily, Beccu, Abi a pár svých dalších přátel. Pak tam samozřejmě budou babičky, dědečkové, tety a strýcové a spoustu známých, které ani já pořádně neznám. Výzdoba bude vybraná mnou, což znamená, že to bude stříbrno-černé. Těším se a ještě víc se těším na to, co se mi objeví. Může se zdát, že tím jsem posedlá, což možná trochu jsem, ale myslím, že se tak moc těší každý.

Moje nejlepší kamarádky mají dost vysoká čísla, Lily bude žít ještě 80 let, Becca 76 a Abi 72. Ráda bych vám svoje kamarádky představila blíž. Lily je krásná dlouhovlasá blondýnka s velkýma modrýma očima, kterých si všimnete hned. Má nenápadné pihy na nose a pod očima a tak zářivý úsměv. Je štíhlá a docela malinká. Lily je moc hodná holka, ráda pomůže, naslouchá a je tu pro vás, když potřebujete, ale jako každý člověk, má i Lily pár horších vlastností.. například je nesmírně urážlivá a někdy i přecitlivělá.. fakt hodně. Naopak Becca si ze sebe umí udělat srandu. Je vtipná, hodná a někdy fakt šílená. Zařadila bych jí mezi ty lidi v partě, kteří vymyslí každou "kravinu" a říká všechno na plnou pusu, i když občas se to nehodí. Je černovlasá, má zelené oči, malý nos, ve kterém má piercing a krásné plné rty, kam si piercing plánuje dát také. Nosí hodně černé oblečení. Vlastně nenosí jinou barvu, než černou. A poslední tu máme brunetku Abi. Abi je moc hodná, krásná, hnědooká holčina, ale umí být i dost zákeřná a pomstychtivá. Zkrátka je to ta holka, kterou nechcete naštvat, jinak vám umí pořádně zavařit.

A nakonec jsem tu já. Kamarádi mi říkají Vic, Vicky, Tori. Přírodně jsem brunetka, ale svoje vlasy dost často barvím.. momentálně je mám modré, ale nikdo neví, co příjde třeba za měsíc. Mám šedé oči, které zdobí dlouhé řasy. Mám větší, plné rty. Jsem hodná.. někdy až moc, ráda pomáhám lidem a jsem pro každou srandu. I pro tu, co vymyslí Becca.

Abych to upřesnila, tak narozeniny slavím za dva dny, to znamená 28.listopadu. S holkama dneska půjdem nakoupit ještě nějaké tácky, konfety a ozdoby, aby toho nebylo málo.

Nemůžu se dočkat.


Zdravím vás všechny po dloouhé době u nového příběhu.

Máme zde 1.kapitolu knížky INFINITY. První kapitola může být poněkud nezábavná, zkrátka jde tu hlavně o popis postav a situace. Druhá kapitola už bude pojednávat o oslavě, tak už to bude záživnější, než popis. Chtěla bych moc poděkovat za všechny ohlasy a přečtení u I wanna be yours!, stále mi chodí a stále jsou tam nové komentáře, což mě moc těší, ale tímto chci i říct, že ten příběh dopisovat už nebudu. Nedopíšu ho, protože mě nebaví, nevím už jak dál jít, jakým směrem to psát a je to fakt doba, co jsem napsala poslední kapitolu. Tak doufám, že vás tento příběh bude bavit a přečtete si i další kapitolu, kterou pravděpodobně vydám také už dnes.

Děkuju moc! - Nina0016

INFINITYKde žijí příběhy. Začni objevovat