Viliam&Deku (PRV)
Jestem Viliam lubiem szaleć i
ryzykować. Wywożem z założenia że skoro życje ma cię tylko jedno to powino się wykorzystać pełni, a że mam skłonoci sadytyczne to troche inne histroja.Deku&Viliam (PRV)
Jestem Izuku Mydoryja nazywany również Deku nie stety jutro idem do U.E.( czyt. Juej) to najbardziej rospoznawany psychiatry strasznie trudno się do niego dostać zazwyczaj trzeba mieć dwie choroby psychicznie ale Villam mi to umozliwił niestety ale trzeba łapać pozytywy życiu może znajdziemy sobie przyjaciuł znaczy ja znajdę jest pierwszy nabur jest 25 kwietniu a jest 16 więc sobie jeste poczekam. Nasz można było odrużnić od on lubił chodzić uklepanych włosach i rękawiczkach nie lubi zostawiać odciskówpalców a ja w odstających włosów i po samej rozmowie można było nasz rozpoznać i jesli ktoś się nie domyślił to mam rozwojenie jazni Deku to ten co trzysko anlizuje Villiam to ten który dla frajdy przebiega przez ulicze pędzących aut i robi z zwierząt piniatę oraz ma skłonić statystyczne jest on zdolny do trzyskiego.
Bakugo (PRV)
I... Tak KURWA DOBRA JESTEM CHORY PSYCHICZNE ZADOWOLENI.
Cierpiem na zaburzenie eksplozywne przerywane, a jest to choroba obawiająca się tym że '"'mucisię sobie to obęjdziesz bo ja nie umiem tego wytłumaczyć"''
i jestem macochistą czyli że lubiem ból nadal nie kumam czemu matka trze nie wysłać do psychiatryka ale nie będzę się kłócić... puki jej nie ma.
I mam pewien sekret o którym wie tylko moja matka i ja mam pewną moc.Todoroki (PRS)
Jestem Todoroki Shoto.
...
Nie lubiem o sobie wiele mówić może po prostu powie co mi jest i jak.
Mam leki społeczne i letką schizofrenie obiawy słuchowe i halucynacje, depresję też posiadam to waśnie przez nią się tu trafiłem za kilka dni idę do psychiatryka znalazła mnie siostra podczas drugie próby samobójczej podczas 1 nie udało mi się przedawkować tabletek a ziąłem 2 pudełka ibrutomu i wipiłem cały nurofen ale i tak przezyłem, mądry ma pecha. A drugej prubie zamknąłę dziwi do mojego pokoju na klucz zabląkowałem dzwi miotłą i wyjołem swój noży motylkowy nad trzesniej nasykowaną miską dałem ręce i się zaczołem ciąć robiłem to od dawna i dawało i nadal daje uldę bo jesli tego nie zrobiem to ciągle klązy mi po mysli. W listach bo napisałem 5dla brata matki ojca siostry i jeden ogulny dlaczego to zrobiłem i ich trzyskich przeprosiłem. Ale siostra musiała wycus zapach krwi i zbić szybę a potem kazała bratu zadzwonić po karetkę a sama opatszyła moje rany smatami z
Tego co się dowiedziałem miska była pełna a ja zdlewiałem jeste zanim siosta wyczuła krew.
Czensto noszę długie rekawy nie lubiem jak ludzie się mi na ręcze patszą i się ptają trzsko okej.
CZYTASZ
U.E. high psychiatryk Au Bnha Mha
SpiritualTo Au opowiada o psychiatryku zaczyna się gdy Deku trafia przez Villiama swoje drugie oblicze do przychiatryka do przydziału 1A. Tam jest normanie.