🩸Lunɑ Scurɑ🩸

4.1K 558 517
                                    


Luna'nın Scura'sına hoşgeldiniz🌑

Tarihleri buraya alabilir miyim?

Tarihleri buraya alabilir miyim?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



"Ben bir canavarım Jimin."

Aramızdaki mesafeyi tek adımla aşıp, güçlü kollarıyla belimi sıkıca kavrarken, sanki ağzından çıkanları kanıtlamak ister gibi kan kırmızısı gözleriyle tam da gözlerimin içine bakıyordu.

"Senin gibi tatlı bir kurt değilim ben. Ve kanla beslenirim. İnsan kanıyla. Ancak senin kokun.." diye burnunu boynuma sürtüp, beni derince soluduğunda içim ürpermiş, tüm tüylerimin diken diken olmasını sağlamıştı.

"Kokun.. öyle dayanılmaz ki, bu eşsiz vücudunun damarlarından akan bir damla kan için her şeyi feda ederim ben."

İstese o keskin dişlerini çoktan tenime geçirip o çok istediği kanımı son damlasına kadar emebilir, saniyeler içinde beni tüketebilirdi. Çünkü o, dünya üzerinde yaşayan en güçlü varlıktı.

Ama yapmıyordu. 

Herkese davrandığının aksine, bana asla emir vermiyor, benim tamamen kendi özgür irademle onun hükmü altına girmemi bekliyordu.

Sabırla bekliyordu.

Fakat şimdi, sesindeki arzu ve şehvet öyle güçlüydü ki, ben de tıpkı herkes gibi, önünde dizlerim üzerine çökerek onun emirlerini sorgusuz sualsiz yerine getirme isteğiyle dolup taşmaktan kendimi alamıyordum.

Parmakları belimi nazikçe okşayıp, kırmızı gözlerindeki alevler beni usul usul yakarken, hazır olduğumu anladım. Kendi isteğimle onun hükmü altına girmeye hazırdım artık.

Fakat hüküm altına giren tek kişi ben olmayacaktım.

Madem ki her şeyi feda etmeye hazırdı, o zaman ilk önce kendinden başlamalıydı.

Tıpkı benim gibi.

"Öyleyse.." dedim başımı biraz daha yana yatırıp beyaz boynumu gözleri önüne sunarken.

"Bana tüm benliğini feda etmeye hazır ol Jeon Aleron Jeongguk. Çünkü sahip olduğun her şeyi alacağım."

Ciddi olup olmadığıma dair sorgularcasına gözlerime baktığında, gördüğü kararlılık ve istek onu oldukça memnun etmiş, "finalmente.." diye fısıldamıştı o muhteşem italyan aksanıyla.

"Finalmente sei venuta da me piccola."

Ve saniyeler sonra kan kırmızısı gözlerinin tamamen siyaha boyanıp, sivri dişlerinin sertçe boynuma battığını hissetmiştim.

O, tıpkı söylediği gibi bir canavardı.

Bense, o doyumsuz canavarın susuzluğunu dindirebilecek tek şeydim.

🌕🌖🌗🌘🌑

Çok gerginim.. umarım beğenmişsinizdir?

Mini bir açıklama; bilen bilir My Youth is Yours hikayemle aynı anda yayınlamıştım bu hikayeyi aslında ama ikisini birden yetiştiremediğim için taslaklara kaldırmıştım. Fakat bu Jeon Jungkook varya VAMPİR TEMALI PHOTOSHOOT YAYINLADIĞI VE RESMEN JEON ALERON JUNGKOOK'U CANLANDIRDIĞI İÇİN o video ve fotoğraflara baktıkça kanım fokurdadı tabii ben de hikayeyi yeniden yayınlamaya karar verdim. İnşallah seversiniz ve batırmam..

Abo (alfa-beta-omega) ve vampir evrenini daha önce okuduğunuz hikayelerden ya da izlediğiniz dizi/filmlerden az çok biliyorsunuzdur. Bu hikayede hem kurtlar olacak, hem de vampirler. Ve daha niceleri..

Karakter tanıtımı ve ilk bölümü de hemen yayınlayacağım. Onları da gözden kaçırmayın aşklarım.

Öpüştük,

LUNA🌙

.

Luna Scura | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin