Rozdział 1.

391 19 0
                                    

-Czy mogłabyś chociaż raz zamilknąć ? -warknęła moja matka

Spojrzałam na nią ostatni raz i szybko pobiegłam do swojego pokoju.Zamknęłam drzwi na klucz i usiadłam przy biurku.

Chciałam powiedziec matce o obozie ale ona nawet nie chciałą tego słuchać.Boli mnie to.Ona nie jest już tą samą osobą co wcześniej.

Powinnam już się do tego przyzwyczaić ale nie potrafię.Siedze obok a ona nawet nie spojrzy.Wszytko co było w moim życiu złe o jej wina.

Westchnęłam głośno i otworzyłam laptopa.

Pierwsza strona to twiter ale nic nowego.Czego mogłam się spodziewać mało osób wie o kims takim jak Eleanor Hayes a mi z tym jak na razie dobrze.

Wpisałam jeszcze w google nazwę mojego ulubionego sklepu z kapeluszami.

Nagle pojawi się przed moimi oczami reklama.

Miałam wcisnąć już "x" kiedy mój wzrok przykuł napis.

Tutaj jesteś całkowicie anonimowa.Bądź kim chcesz !

Chwilę to przemyslałam i najechałam na reklamę.

Otworzyła się strona startowa i rejestracja.

Szybko wpisałam login i wymyśliłam hasło.

Jako awatara ustawiłam sobię zdjęcie moje na którym nie widać mojej twarzy ale jedynie kolczym w nosie i usta.

Uśmiechnęłam się do siebie i kliknęłam "gotowe".

Czas oderwać się od życia.

at night? (Luke Hemmings)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz