Mikor egyedül nem juthattam volna tovább, és kezdett eluralkodni rajtan a szomosúság, összeraktak öt fiúval. Névszerint Harryvel, Louissal, Niallel, Liammel és Zaynnel. Mindannyiójukat nagyon megkedveltem a közös munka alatt. Mi lettünk a One Direction.
Közvélemény kutatást végeztek a közönség körében, és sokan ellenezték hogy én is velük énekelhessek.
Komolyan azt hittem hogy végre lehet egy családom. Hogy tartozhatok valahova. De mikor megjöttek az első utálkozó kommentek, tudtam: nincs nekem helyem a világban...
A családom sosem szeretett túlságosan. Véletlen gyermek voltam, ráadásul hetedikként születtem. A testvéreim mellett nem kaptam semmi figyelmet, mindenben ők voltak a jók, ők voltak a csakád büszkeségei. Én meg a kis különc. Summer Ashley Wilson, a család fekete báránya...
Aznap mikor jelentkeztem az X-faktorba összevesztem anyáékkal, és haragban váltunk el.
Másfél hét alatt nagyon megkedveltem a fiúkat, akik külön is, de eggyütt még borzasztóbbak voltak, de imádtam a hülye fejüket.
Amikor nem voltak ott, bántottak. Hogy milyen nagy ribanc vagyok, és hogy nincs helyem a fiúk között, mert túl jók hozzám. Persze nem szóltam nekik, az én dolgom volt. Akkor bezzeg nem mertek nekem beszólni mikor ott voltak velem a srácok. Akkor mindenki kedves volt velem.
Nem bírtam. Féltem hogyha nagyon beleélem magam fájni fog. Fájni fog ha rájönnek hogy nem kellek nekik és kidobnak, elhagynak, rámtaposnak akár valami bogárra.
Így ezt megelőzve írtam egy levelet, melyben mindent elmondtam nekik, és aznap este elszöktem magam mögött hagyva mindent. A unokabátyámhoz mentem, aki szívesen fogadott, ugyanis nagyon jó kapcsolatunk van, nemúgy mint a többi testvéremmel.
Elmeséltem neki mindent, ő pedig megértett. Támogatott, én pedig átköltöztem hozzá, titokban, ugyanis nem mertem a szüleim szeme elé kerülni. Szégyelltem magam, hogy még erre sem vagyok jó. Csak kigúnyoltak volna hogy ez sem sikerült.
Szóval Alexanderrel éltem, így folytattam a gimnáziumot, mellette dolgoztam egy stúdióban asszisztensként.
Hiányoztak a fiúk, de jobb volt ez így.
YOU ARE READING
Két év után újra | Niall Horan ff |
Fanfiction,,Komolyan azt hittem hogy végre lehet egy családom. Hogy tartozhatok valahova. De mikor megjöttek az első utálkozó kommentek, tudtam: nincs nekem helyem a világban...'' Summer Ashley Wilson - A One Direction hatodik tagja... Volt. Volt, amíg el nem...