• PRAVILA: •
• 1. NEMA SHOP-HOPA!!!
- to znači da nema dva zahtijevanja u isto vrijeme, odnosno da u isti period ostavite zahtjev u mojoj knjizi, a potom kod drugog grafičkog dizajnera!
- za mene to predstavlja nepoštovanje, a ujedno i iskorištavanje tuđega rada pošto dobijete dva različita covera i zatim se događa situacija da se kod niti jednoga dizajnera pravila ne ispoštuju kako treba!
• 2. Ispunite zahtjev u JEDNOME KOMENTARU!!
- dakle, budite što opširniji i potrudite se u jednome komentaru napisati sve pošto me usputni komentari zbunjuju!
- mislim da nije potrebno ništa više nadodati!
• 3. Budite pristojni!
• 4. Budite strpljivi!
- svaki zahtjev i svaki rad iziskuje nekada više, nekada manje vremena ovisno o vašim željama i stoga se nadam da ćete biti strpljivi i imati razumijevanja!
- također, svi imamo privatni život izvan wattpada!
• 5. Ispunite i slijedite/uzvratite zasluge!
- zasluge su najbitnija stavka kod svakoga dizajnera pa tako i kod mene te najviše što možete učiniti jest da ih ispoštujete!
- Također, ako vam se moj rad ne svidi budite iskreni i to mi recite, vjerujte mi da se neću naljutiti pošto itekako cijenim iskrenost! Bolje to nego vaše neodgovorno i bezobrazno ponašanje u svakome slučaju!
YOU ARE READING
Level Up ~ Graphic Shop
Random- croatian - graphic shop knjiga gdje možete zahtijevati: - c o v e r e - m o o d b o a r d s e - i k o n e - b a n n e r e * s t i k e r e