2 bulan kemudian..
kringg..
"woi Hannah bangun laa, jam loceng kau nie kalau boleh berjalan ni confirm dia pergi berjalan hentuk kepala kau tu. Bangun la kita dah lewat ni nak pergi kelas economic, hari ni kan kita ade sir baru ganti Puan Afifah tuu, cpt laaa kita kena tunjuk contoh student yang baik sebagai first day sir tu".
(ha nie member sehidup semati aku, Afrina. Mulut dia nie kan kau duduk hujung padang pon blh dgr,bingit je memanjang)"ish yelah2 nak bangun la ni, aa tepi aku nak bangun" aku tolak si afrina ni ke lantai sibuk je nak duduk atas katil orang jugak.
"aduu dasar anak tak kenang budi",
ceh*rolled eyes* satu kali, "menyampah" balas aku
....
"weh Hannah cpt aaa jalan laju sikit kita dh lambat ni" -afrina"ye2 aku tengah berjalan laju ni aa kau tak nampak ke habis besar dah langkah aku ni"
Sesudah sampai di hadapan pintu dewan class
"weh hannah kau la masuk dulu,serious aku malu tho nak masuk dah aa kita lambat 10 min gile tak gile baru je aku nk tunjukkan student contoh tapi hampeh punah harapan"
"hehe sorry aa kalau aku tahu tudung aku nak hangus time kita lambat tadi, dari awal lagi aku sambar je tudung sarung nie,selekeh tho aku hari nie" "ha first kita baca bismillah dulu okay nanti masuk kaki kanan bla2"Sir Haris pov
Amboi budak ketot ni panjang pulak dia berhujah depan pintu kelas aku ni,sampai aku dah tolong buka pintu masih sibuk memberi tips2 eh, tak boleh jadi ni.
"ehemm2" uish sakit biji tekak aku nieend sir Haris pov
"wey afrina kau dengar tak bunyi tu"
"Hannah tu belakang kau, tu la kau cakap panjang sangat, weh handsome weyy" sambil tempuk bahu aku..afrina tolak belakang aku menghadap bunyi yang aku dengar tadi.
"adu sakit la frina" aku memusing badan aku dan secara automatiknya aku mengelamun.fuh muda gile lecturer ganti ni. Kulit putih, hidung mancung,tinggi tahap galah, mata coklat,kening tak terlalu tebal tak terlalu nipis wah perfect tapi satu je muka dia ni baru keluar peti ais ke dingin betul. Eh,kejap macam aku pernah nampak muka mamat ni,tapi dekat mana eh.
"dah puas tenung muka anak teruna orang, nak tunggu saya bentang carpet merah dulu ke baru nak masuk"
fuh kus semangat, lama sangat ke aku termenung tadi"hehe kami nak masuk la ni dr. , tumpang lalu sikit ye" aku masuk sambil buat muka tak bersalah, malu jugak la jadi tontonan umum yang tak berbayar, adoi jatuh maruah tujuh keturunan aku ni..tak guna punya member bukan nak bagitahu sir ada dekat belakang tadi haih laa..
YOU ARE READING
Chicha You Love Me!!
RomanceAryana aleeysa X Haris hakimi Pertemuan kali pertama siapa tahu dia jodoh kita. Dalam kehidupan seorang yang berhati batu siapa sangka yana yang tidak kisah tentang status dirinya yang masih single akibat tidak mahu dikongkong oleh insan yang digel...