Hej..Mit navn er Cantes Jones, eller rettere sagt Camsi, men det skal i nok få mere afvide om. Jeg er 20 år gammel. Og bor i London, jeg har en kæreste ved navn Jack, vi bor adskildt, ham i sit hus sammen med sine forældre, jeg i mit eget hus alene..
Nu tænker i sikkert hvorfor alene? Ser i..Jeg boede sammen med min far, min mor havde jeg ikke kendt, sagde min far ihvertfald.
Jeg elskede min far overalt på jorden, han havde været både en mor og far for mig.
Så var der min lille 'ven' Charlie, han var min bedste 'ven' Men jeg kunne virkelig godt lide ham, og han kunne også lide mig..hehe.Der var også nogle aftener, efter jeg var gået i seng hvor jeg kunne høre min far råbe af en eller anden i telefonen, og nogle gange listede jeg mig hen til stuen og for det meste så jeg en eller anden kvinde, men vidste bare ikke hvem hun var.
Har altid spurgt ind til hvad det var der foregik, men jeg fik aldrig svar fra min far.
Jeg vidste min skjulte noget, men hvad vidste jeg ikke.Der var så en dag, hvor min far kom hen og fortalte mig at han havde fået sig en kæreste, og da jeg så, så hende var det hende kvinden der plejede at komme engang i mellem.
Der var noget ved hende, som jeg ikke kunne lide.
Og hun skjulte også noget..Så var der denne aften, hvor mig og min far sad og hyggede os indtil døren blev sparket op og politimænd kom brasende ind.
"Hr. Jones du er hermed arasteret!" Sagde de og lagde håndjern på min fars hænder.
Jeg græd og råbte at de skulle slippe ham, men intet hjalp.
"Jeg har intet gjort!" Han prøvede at vride sig ud af fra dem, men det hjalp ikke.
Og der forlod de huset, og mig helt alene..Pludselig kom Preslava, min fars nye kæreste ind.
"Kom hen til mig søde pus, alt skal nok gå" sagde hun med det mest klammeste smil på læben.
"Fjern dig fra mig! Det hele er din skyld!" Råbte jeg ad hende.
Jeg havde stadig intet hørt fra min far, flere år havde jeg ventet og ventet, men han kom aldrig..
Til sidst fik jeg advide han var blevet dræbt..
________________________________________
Jamen halløjsa! xD
Her var første kapitel! 😁👍
På billedet ser i Charlie og Cantes, eller skulle man skrive Camsi..😼😹
Hvad syntes i?😱
Kommenter gerne, og hvis i syntes den er god så stem lige, igos?! B)
Undskyld for fejl osv..🙊
-Melissa😎✌️
YOU ARE READING
Revenge(pause)
ActionDe mest værdifulde ting i livet, er at de har hinanden, en far og en datter. En glad og fredelig lille familie. Det hele ændrede sig, da faren blev beskyldt for ting.. ________________________________________________________ 4 år gammel, og de kom...