📢
Öncelikle merhabalar, ficime hoş geldiniz.
Bu yazığım ilk fic değil ama yayınlayacağım ilk fictir. Çok uzun sürelerdir wattpad mecrasında bulunmaktayım. Aklınızın almayacağı kadar çok hikaye, her türlü fic okudum ve bu doğrultuda yazım çalışmaları yaptım. Süreç içinde altı yılda kendi beğenilerimi, zevklerimi belirleyerek kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum.
Genel olarak kendimin de okumaktan hoşlanmadığım; yazım yanlışı hataları, kısa ve özensiz bölümler, sadece yazmış olmak için oluşturulan kurgulardan uzak bir fic sunmak istiyorum size. Bunun için elimden geldiğince ince eleyip sık dokumaya çalışacağıma emin olabilirsiniz.
Bu kurgu uzun zamandır aklımda olan, hatta zaman zaman bazı kesitlerini ve karakterlerini taslak olarak oluşturduğum bir kurgu. Elimde şimdilik 5k üzerinden bölersem ona yakın bölümü hazır bulunmakta, yayınlamayı düşünmüyordum ama BTS'in iki günlük online konserlerinde etkilendiğim bir sahne bana ışık oldu, 'evet artık bu sana bir işaret' dedim.
Ve.
Buradayım.
Umarım uzun süre birlikte kalırız.- BİLMENİZ GREKENLER -
• Angts değildir.
Ama nasıl değildir? Şöyle ki angst, gerçek anlamı içinde değerlendirilirse angst sayılabilir. Ne kadar çok dram ağırlıklı bir fic olmayacak olsa da yer yer dram, depresyon, gerilim, şiddet ve öfke vb. sahneler bulundurabilir.• Bir ship ficidir ve düzyazı ağırlıklı olacaktır.
Ama içerisine texting ve fotoğraf içerikli bölümlerde eklemeyi düşünüyorum.• KARANLIK ÖGELER BARINDIRIR.
Şiddet, argo, küfür, cinsellik ve dalları, smut, cinayet, bağımlılık vb. gibi davranışlar.
Ama tabii ki de bu yazdığım davranışların hepsi olacak diyerek yazmadım, sadece karanlık ögeleri örneklendirmek istedim.• Yüksek mizah, :D
Bayağı bir mizahla karşılaşmanızda olası, o yüzden kendinizi tarihi geçmiş dad joke'lara da hazırlayın.• 16 yaşından küçükler, :(
Her ne kadar fic, ağır bir dram üzerine kurulu olmasa da ağır bir travma yaşatacak olaylar yer almasa da küçük kardeşlerimiz için uygun değildir. Küfür bile olumsuz davranış olarak geçer ve gelişme çağındaki küçüklerimiz için uygun değildir. O yüzden lütfen 16 yaşından küçükseniz okumayın.• Zaman ve mekân,
Ve ayrıca belirtmek isterim ki kullandığım mekânları ve isimlerini araştırdım ama tarih olarak günümüz diye belirttiğim kısımları 2019'un sonlarından almak istedim, tarihleri ve yaşları da ona göre düzenledim.
Kafa karışıklığınız olmasın.TEŞEKKÜRLER VE İYİ OKUMALAR
Esenlikler dilerim 😈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Carousel / Taekook
Fanfiction"Peki sen en çok hangisine binmeyi seviyorsun?" Gülen gözlerimi çarpışan arabada kahkahalarla eğlenen hayat dalımdan çekmiş, yanımdaki varlığını bir an olsun unutturmayan latif bedene çevirmiştim. Sorduğu soru hızlı esen bir rüzgar gibi gelmiş ve gi...