Alicia bangun dari pengsannya...
Alicia:ergh...aku kat mana ni
dia kemudian melihat sekeliling melihat persekitaran bilik tersebut...sungguh cantik
Alicia:wau...cantiknya bilik ni
...alicia bangun dari katil dan keluar dari bilik tersebut...dia berpegang pada dinding untuk berjalan...dalam hati dia terfikir pemilik rumah ini tentu sangat kaya...
Alicia:besar betul rumah ni...tentu pemilik rumah ni kaya
lalu apabila dia sampai ke tangga...dia turun dengan berhati hati...namun disebabkan kondisinya yg sangat lemah...dia terjatuh...
Alicia:AAAAA(Terjatuh)
namun...dia terasa seperti badannya disambut oleh seseorang...lalu alicia melihat orang tersebut...mata membulat...
Alicia:A...A...Ali?!?!!😨😨😨
Ali:kau ok(senyum)...kenapa bangun dari katil...
Lalu ali memimpin tangan alicia menuju ke sebuah meja makan...lalu ali menarik kerusi untuk alicia duduk...
Alicia:aaa...ali...ma...macam mana aku boleh ade kat sini😟😟😟
Ali:kau tak ingat...
Alicia pun mengingat kembali peristiwa semalam....lalu dia tertunduk...
Alicia:t...terima kasih ali...sebab selamat kan aku...😊😊
Ali:sama sama😊😊...dah mari makan...
Lalu ali pun menghidangkan makanan untuk alicia...ali duduk dihadapannya...
Alicia:wow...pandainye kau masak😀😀😀
Ali:thanks😊😊😊
Alicia:* ali dah maafkan aku ke...*
Lalu alicia dan ali pun makan...kemudian ali menghabiskan makanannya dahulu....lalu dia mengangkat pinggannya...
Ali:dah kau makanlah ye...aku ade benda nak buat sat☺☺
Alicia:ok...aa...ali...kau dah maafkan aku ke
Ali hanya senyum sambil mengusap kepala alicia...membuatkan alicia blush...
Alicia:erk...😳😳😳(blush)
Ali:hihihi😆😆
Lalu ali pun beredar...stelah beberapa minit....alicia pun habis makannanya...dia mengangkat dan membasuhnya...lalu dia mencari ali....
Alicia:Alii....kau kat mana....
Lalu alicia melihat sebuah robot yg sedang membawa sebaldi mop...alicia bertanya kepada robot tersebut....
Alicia:aaa...tumpang tanya...ali kat mana....
Jarvis:ohh...cik alicia dah sedar...
Alicia:ye...aaa...boleh saye tahu...kamu siape...
Jarvis:saye jarvis....robot pembantu tuan ali...cik cari tuan ali...mari ikut saye...
Lalu jarvis membawa alicia ke bilik bawah tanah...kemudian dia terlihat ade sebuah pintu...lalu jarvis membuka pintu tersebut...lalu ternampaklah ali yg sedang berlatih di arena...
Alicia:ehh...ali...
Alicia terpegun dengan kehebatan ali menghancurkan semua robot tersebut....sungguh dia kagum dengan ali....
Alicia:he...hebatnya😨😨
Jarvis:ye...cik temankanlah dia berlatih....saye nak kemas dulu ni...bye...😊😊😊
YOU ARE READING
DENDAM ALI(EA FANFICT)(COMPLETE)
ActionSetelah kehilangan bapanya akibat kecuaian ejen mata....ali bertekad untuk membalas dendam terhadap mata....dia juga mendapat tahu bahawa dia mempunyai seorang adik perempuan kandung....dia pun mencari nya dan berlatih dengan penjaga adiknya...apaka...