הוויזלים קיימו פגישה משפחתית, בלי ארתור ומולי. הם נפגשו בבקתת הצדפים, כדי לדבר על יום ההולדת של מולי. היא הולכת לחגוג את יום ההולדת החמישים שלה והם רצו לתת לה משהו מיוחד. כולם כבר הגיעו, מלבד צ'ארלי שידבר איתם דרך הפלו. ביל ופלר הלכו להכין לכולם תה.
"את בטוחה שזה רעיון טוב שתשחקי בשביל ההרפיות אחרי כל מה שקרה?" פרסי שאל את ג'יני.
"כן, זה לא משנה לי וזה לא צריך לשנות." ג'יני אמרה להם בתקיפות.
"את מבינה שריטה סקיטר תכתוב דברים מגעילים עלייך כי את מצטרפת אליהן אחרי השערוריה האחרונה?" הרמיוני שאלה.
"ההרפיות זה קבוצת החלומות שלה. אנחנו נתמודד עם ריטה מאוחר יותר, היא לא יכולה לסרב למקום בקבוצה המועדפת עליה רק בגלל התקשורת." הארי אמר.
"בדיוק! קיבלתי מלא הצעות, אבל אם ההרפיות הן אופציה אז בהן אני אבחר!" ג'יני קראה.
"הן משתמשות בך כדי לקבל את שמן הטוב בחזרה." אנג'לינה ציינה.
"אני יודעת, אבל לא אכפת לי." ג'יני אמרה להם. "חוץ מזה, המשרד ניקה את גוונוג מחשד לא? אז אין שום דבר לא בסדר בזה שאני אשחק עבור ההרפיות."
"טוב, באמת בדיוק שחררו אותה. החקירה מצאה שלא היה לה שום קשר למקרה." רון אמר.
"אז אני יכולה לשחק אצל ההרפיות. ורק בשביל הפרוטוקול, ווילדה גריפית'ס בגדה בהרפיות, כשהיא נחשבת כמורשת הרפיות! סבתה היא גליניס גריפית'ס, זאת שתפסה את הסניץ' במשחק של שנמשך שבעה ימים! הגיעה לה להיעלם אחרי בגידה כמו שהיא עשתה לנו." ג'יני קראה.
"ג'ינברה מולי וויזלי! את לא יכולה להגיד דברים כאלה!" פרסי נזף בה.
ג'ורג' ורון פרצו בצחוק. "זה יותר מדי מוקדם כדי להגיד את זה." אודרי ציינה.
"כן, החקירה של המקרה הזה עדיין נמשכת." הרמיוני הזכירה לג'יני.
"כוויזלי, גיבורת מלחמה והחברה של הארי פוטר, זה לא משהו שאת יכולה להגיד." ביל התבדח קצת בזמן שהוא ופלר הביאו את התה.
"זה לא שאני אומרת את זה בראיון לריטה סקיטר." ג'יני גלגלה את עיניה.
כולם הסתכלו סביב כדי לוודא שאין שום חיפושית שמרגלת אחריהם. "תירגעו, אין שום סיכוי שהיא תעז לרגל אחרינו, היא מפחדת ממני." הרמיוני ציינה בהתנשאות בזמן שלגמה מכוס התה.
"למה אנחנו לא שולחים אותה לאזקבאן? אני בטוח שהיא ואמברידג' ישמחו לחלוק תא ביחד." ג'ורג' צחק בגועל.
"אנחנו לא יכולים לחסום את התקשורת רק בגלל שאנחנו לא אוהבים את מה שהיא כותבת עלינו." הרמיוני הסבירה.
"אני כאן." הראש של צ'ארלי אמר מתוך האח.
"נפלא, אז אנחנו יכולים להתחיל." ביל אמר.
YOU ARE READING
מתנת יום ההולדת של מולי
Fanfictionהוויזלים קונים למולי מתנת יום הולדת, כרטיסים להופעה של סלסטינה וורבק. **גמור!!**