Sara verliefd??????

124 3 2
                                    

HEYY MENSEN HET HOOFDSTUK HAFIDA IS VERANDERD IN SARA.
GROETJES:Mij💋💋💋💋💋💋
Ik doe hem nooit meer af zeg ik tegen Samuel,ik lach naar hem eb gaf hem een kus.
Ik ga effe naar Sara ik kom zo terug,Samuel vond het goed en ik fietste naar Sara .
Aangekomen bij Sara klop ik op de deur ze deed zoenend de deur open en toen geloofde ik me ogen niet.
Met open mond staarde ik naar Sara ze zat gewoon met de enige echte Dioni te zoenen .
Oke wacht eeuw maar het ziet er wel schatig uit,ze stopte en ze maakte een gebaar dat ik binnen mocht komen ik loop naar binnen en ik plofte op de bank Sara kwam ook zitten en Dioni was in de keuken.
Ik wou vragen of ze wat hadden maar dat leek me al duidelijk wat ze zatten elkaar inteslikken
Maar toch is ze wat vrolijker dan altijd terwijl ik aan het dagdromen was, roepde ze me naam en ik schrokte me een hoedje.Wat kwam je hier doen vraagt Sara? Ja ik wou iets komen vertellen en iets laten zien zij ik vrolijk.
Nou vraagt ze lachend? En ik liet de ring zien ze sprong van de bank en gilde en lachte tegelijk.
En ze zij van wie heb je het gekregen, ik vertelde dat ik ging trouwen met Samuel .
Ze lachte en vroeg gelijk of ze bruidsmeisje mocht zijn,en dat is typisch Sara . Natuurlijk zij ik ja .

HEY MENSEN IK HEB WEER EEN HOOFDSTUK GESCHREVEN.
SARA IS IN HET ECHT OOK MIJ VRIENDIN MAAR SARA IS NIET HAAR ECHTE NAAR.
💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Het leven van een tienerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu